Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius
    Nifelheim skrev 2011-01-13 18:32:49 följande:
    Då gissar jag att min groda får vandra vidare på annat håll?
    :-S tror ju att en cam passar mig och mina långa barn bättre, fått tag i en med gamlachassit nu oxå...och denim så är den bara i bra skick så hoppas jag på att den flyttar hitåt...

däremot är jag ju intresserad av cykelkärran så om det inte är super brottom att bli av med den så är den mkt intressant för /höst och för kommande vårar och höstar... men har inte riktigt råd med både och just nu efter jul....och elen var fasligt dyr denna månad........
    Har jag förrästen berättat att vi den 1/2 blir med braskamin
  • Tant Pruselius

vem bor i s-stad? Och vem vet, kanske behöver jag en groda oxå längre fram? för i FAQ står det ju att frogen är mer lättkörd och det måste ju provas...
    Men Lindajo då? utifall Ase har svårt att skiljas från sin?!

• Tant Pruselius
    Nifelheim skrev 2011-01-13 18:58:53 följande:
    Men du behöver väl inte göra några :S miner för det jag gillar min groda och är inte direkt desperat att bli av med den.... Som vissa visst har uppmärkssammat *tittar på Frk S*

Det är inte alls bråttom med cykelkärran. Den har ju stått där den står i ett halvår och den stör ingen Till våren får jag väl försöka sälja den om du inte vill ha den, men tills dess får du gärna vänta hur länge du vill.
    men skrik då till innan du får för dig att slänga ut den...okej? Så kan vi ju kanske ta en träff på e-tuna zoo eller liknande Ase också kanske? Och några fler som känner sig anträffbara i dem regionerna
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11