Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Vill bara säga att jag gjorde buss-inlägget innan jag uppdaterat sidan och sett de glada nyheterna. Annars framstår jag antagligen som lite kall och ointresserad

Nu skall jag tillbaka till föreläsningssalen, har redan suttit tre timmar idag och har två timmar kvar *träsmak*. Men å andra sidan slipper jag städa

• Fröken Småland

Asereht: Tror också det är din viktminskning som ställer till det. Hoppas inte syndafloden sätter igång förrän ni har vatten igen dock...

Kolla in på rarabarn.se. De säljer princessklänningar för 25 kr. Köpte just sex st att ha i presentlådan

• Fröken Småland
    Kavat skrev 2010-12-17 15:25:28 följande:
    Ingen aning. Tar körkort, tränar hundar, jobbar och sliter hoppas jag...
    Jag tycker det är bekymmersamt att hon har ett liv utan oss Obestämd
  • Fröken Småland
    Ekorrfamiljen skrev 2010-12-17 16:43:17 följande:
    Ååååååhhh, jag blir så himla trött och arg på min a-kassa!! Har ett helt gäng fula ord jag vill använda, men då får ni gå och gnida ögonen med tvål sen. De strular ALLTID!! Jag fattar inte hur de lyckas. Nu hängde dessutom Försäkringskassan på och strular de också. Jag orkar faktiskt inte mer. Gråter Ingen av dem tänker ge mig några pengar nu, förrän de får intyg, som jag HAR skickat och om de läste lite noggrant skulle de se att jag inte begärde fp med SGI utan med lägsta-nivå.. *fuuuuuuuuuuult ord* Med andra ord, inga pengar till jul, räkningar som hopar sig, inga julklappar (det minsta bekymret) och ja... allmänt blääh. Tur att jag bokat och betalat resan i en riktning iaf.

Lokatt kanske letar efter min overall på postkontoret? *hoppas* Drömmer
    Blä för myndigheter för vilka man bara är en siffra
  • Fröken Småland

Jag har börjat fläska (eller sluta kanske man skall säga ) denna veckan igen så jag väger in mig imorgon. Nu får det vara nog!

• Fröken Småland
    Asereht skrev 2010-12-18 10:20:28 följande:
    Yeeey! Vi har vatten, det kom tillbaks inatt efter makens insatser. Han satt i pumpgropen mellan 17-21 och var rätt kall coh mör när han kom in (då hade han jobbat 07-16 innan). Hurra för min  man!
    Hurra!!! *gör vågen*
  • Fröken Småland

Ekorren: Vill du låna en liten slant eller blir det bara värre då när du får en skuld utöver allt elände?

Jag fick en oväntad slant tillbaka på skatten och känner mig generös Tomte Läs: det har varit dåliga reor i webbutikerna i december Drömmer

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11