Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland
    zasata skrev 2010-12-21 21:33:32 följande:
    dash, eller explorer eller sport... vad vilket vem? Jag kan inte sova längre för jag inte kan bestämma mig ;D
    En av varje? Drömmer

Allvarligt talat så har du ju tjatat länge om en Dash, långt innan du köpte din Sport. Finns Dashen i Sverige? Hör med Angel annars vilken hon rekommenderar dig av Sport och Explorer.
    Jag skulle letat efter en riktigt billig e3 för det är inte länge till som Ebba åker vagn och när du inte behöver en dubbel längre så vill du ha en UJ igen *vet*
  • Fröken Småland

Prus: tack för tips men jag har redan en MT. Dock utan klädsel så det får du gärna hojta om du ser en.

Ekorren: tror också det är Villemo som bråkar. Hoppas det går över snabbt oavsett vad som är fel.

Asereht: jag kunde skrivit ditt inlägg om missbrukarpersonlighet själv. Här hamstras på allt från pennor till ritmallar eller vad som nu kan vara "flavour of the day". En i varje färg, av alla sorter. *suck*

Men fatta att jag inte köpt någon vagn på jättelänge! Förvånad

• Fröken Småland
    Tant Pruselius skrev 2010-12-22 13:27:54 följande:
    min missbrukspersonlighet krockar rätt skaplig med min organiserade petantiskapersonlighet.... jag vill ha mkt av sådan jag gillar (hamstrar) samtidigt som jag hatar att ha för mkt i skåpen och oordning får alla hår på min kropp att resa sig.....
    *känner igen*
  • Fröken Småland

Aj då Zasata, jag brukar enligt principen fru Rantanen (fast inte räkna på finska då) rabbla ett mantra när mina är som värst: "älska dem som mest när de förtjänar det som minst, älska dem som mest...." osv. Det funkar sådär .

Idag kom det några roliga paket med kläder från en ovanligt trevlig lucka i en webshopskalender. Några rånarluvor och några Kik*kid-mössor och lite annat smått och gott till rövarpriser. Förresten, jag hörde aldrig något om Speedyn Asereht, föll den i smaken?

• Fröken Småland

Asereht: är du sugen på en vit Speedy, strl 9-12 mån?

Nemia: fy så hemskt

Sarahl: jag brukar skriva syskonets namn eller våra, aldrig tomten för den tror vi inte på. När mina barn frågar om tomten finns på riktigt så säger jag alltid nej *tomtedödare*

I år skrev jag från Bill, Bull, Gullan och Pegit (katternas namn) och på spindelmannendräkten skrev jag god jul önskar Spiderman Bäddsetet med Blixten McQueen var från - just det - Blixten McQueen

• Fröken Småland

Stackars liten Leo Håller tummarna för att han piggar på sig och att ni får en fin jul.

Tack Kavat och Zasata för ljuvliga e-julkort!

• Fröken Småland

Nämen usch Lindadjo? Det där låter inte alls bra Håller tummarna för alla sjuklingar i tråden, särskilt de små Nalle

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11