K*B*N, pratar del 11
Kavat: Finns den bodysuiten i strl 38/40?
Kavat: Finns den bodysuiten i strl 38/40?
Angel: Zasata har ju tjatat i veckor om att beställa PT från utlandet, var har du varit?
Hur är det med alla små sjuklingar?
Nu har vi utmanat ovädret i Skåne och Danmark och åker till släkten västerut. Ni följer med som vanligt om bara grannens bredband funkar i snökaoset. God fortsättning!
Blä, vår färja är en timme försenad. Och då var vi en och en halv timme för tidiga till terminalen så det blir en lååång väntan. Vi har noll danska kronor och det finns bara automater att handla ifrån, tur vi har massor av frukt och vatten med hemifrån.
Halloj från Danmark! Här är det taskig uppkoppling men vi ses väl när vi kommer hem. God fortsättning!
Z: har Tobbe lurat dig till oskyddat umgänge på hotellsemestern?
Nu har jag lånat sværfars iPad før den har han mobilt bredband till. Grannens wifi funkar inget vidær tyværr så vi førsøker øvertala sværfar om att han skall fixa vanligt bredband istællet. Inga baktankar alls Söt tingeling! Skönt att vara hemma igen Ekorren! Hon brukar väl vara lite trög din mamma när det gäller hintar om kommande bebisar? *minns* Imorgon åker vi hem. Det skall bli så skönt att vara hemma bland de egna sakerna, plus att jag har en del skolarbete som jag vill komma igång med. Dessutom hann jag inte betala räkningarna utan tog med mig dem men eftersom uppkopplingen varit under all kritik så har de blivit liggande *gillar inte* Nåja, vi ses väl.
Nu har jag fyndat Ju-Ju-Be-väskor till mina syskonbarn. Köpte den lilla börsen vad den nu heter och blöjväskan. Hoppas det kan falla flickorna i smaken som plånbok-väska och necessär
travdårerskan: du låter lite anklagande? Kanske Nemia inte är intresserad av att redovisa alla detaljer....
Yes! Nu har jag gjort årsbokslut för min huvudman och det stämde på öret *klappar mig själv på huvudet*. Redovisningen skall lämnas in i början av januari så det gäller att vara snabb men jag har ett superbra bokföringsprogram för just goda män.
Nu skall jag sätta mig ned och försöka hitta plugginspiration efter julledigheten. Blev inte pluggat något alls eftersom jag behöver 1) (helst) internetuppkoppling och 2) ett skrivbord att arbeta vid. Ingetdera fanns i Danmark så böckerna låg fint nedpackade hela helgen. Skall klubba de små strax, inklusive en inlånad kusin, och se om det finns energi kvar att filosofera i ämnet "Vad är kunskap?" Examinationen går ut på att filma mig själv i tio minuter när jag reflekterar kring kunskap...