Inlägg från: Cs mamma |Visa alla inlägg
  • Cs mamma

K*B*N, pratar del 11

vad är det för vagn som det pratas om? Vartifrån skall den och vart?

R.I.P Moffa! SMS:a BESEGRA 3689 till 72988 för att skänka 50 kr till Cancerfonden till hans minne
  • Cs mamma

Ja jag bor i VF och har kompis i Karlstad...

R.I.P Moffa! SMS:a BESEGRA 3689 till 72988 för att skänka 50 kr till Cancerfonden till hans minne
  • Cs mamma

Har inget i inbox

• Cs mamma

Har svarat ... nu ska jag kolla vad det var för kärra

• Cs mamma

Grattis! Jösses vad folk ynglar av sig numera

• Cs mamma

Som det köps och säljs barnvagnar i denna tråd som tokiga kan jag kanske erbjuda transport av dyl eller folk. Vi funderar på att bila till Svall och begravningen så 3/4/5 sept åker vi upp och åker då via Uppsala, Jönköping osv... och sen blir det ner mitten sept om någon ska ha något mer söderut.

• Cs mamma

Hade du varit i krokarna Aserath hade du kunnat få en gratis.... jag har en som jag köpte billigt som är väldans basic men den gör sitt jobb. Jag använde den dock aldrig som vi bodde i en pymelägenhet men massor av trösklar när C var i den åldern

R.I.P Moffa! SMS:a BESEGRA 3697 till 72988 för att skänka 50 kr till Cancerfonden till hans minne
  • Cs mamma
    Kavat skrev 2010-08-20 13:59:58 följande:
    Anmäler mig frivilligt annars. Sålde/gav bort det mesta.
    Jorå tro mig jag kommer nog rensa ut det sista här...
    R.I.P Moffa! SMS:a BESEGRA 3697 till 72988 för att skänka 50 kr till Cancerfonden till hans minne
  • Cs mamma

Hur är Katvig i storlekarna uppfattar ni???

• Cs mamma

Om vi ska lägga ut önskemål vill jag hitta en POP rosa (råkade lova trollet förra året) i stl 116

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11