• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

Lindadjo skrev 2010-05-27 21:56:47 följande:
    Rätt så bra, jag har åkt på förkylning. Men det är sånt som händer... bara att se till att jag blir frisk snabbt så jag kan börja springa igen 10 juli är det ju strömstadmilen.
    du är så flitig så!
  • Lokatt
    Lindadjo skrev 2010-05-27 22:07:23 följande:
    Äh, det låter bättre än det är Nu vill jag bara krypa upp i soffan under en filt och dricka honungste Men måste ju surfa runt lite, det är så länge mellan gångerna nu.Min kompis ska ha sitt första barn i september, och jag har "lurat" henne till att köpa en bugaboo Bara för att jag själv vill testa en
    *fnissar* smart tänkt med buggan

Man får var lite sjuk, själv är jag extremt matt, ska sjunka ner och titta på ett avsnitt dvd-box.
    Appropå det, tänkte på härromdagen när jag avslutade tredej dvd-boxen i heroes serien, har du sett den än? gillade lika mycket som vi gillade de tidigare?
  • Lokatt
    Fröken Småland skrev 2010-05-28 11:45:42 följande:
    *Lokatt: Maja läser inte så bra ännu att hon läser hela böcker själv. Men jag gillar Pija Lindenbaum skarpt men jag tror du själv nämnde någon av hennes böcker igår fast jag är osäker på titlarna. Lill-Zlatan nånting är kanonbra och även När Åkes mamma glömde bort. Hon är verkligen en härlig författare. Vi läser tvillingdeckarna här hemma för Maja och det är ganska rätt i ålder för henne men hon är ganska försigkommen och klok.
    Gillar oxå henne skarpt, har nog nästan alla hennes titlar tror jag

Då KRÄVER vi före och efterbild på permanenten!!
    Just det, min hårhistoria, berättade aldrig va? Jo, först blev det ju gult, sen blev det blond/grått. Då hade mina pengar sinat att köpa ytterligare en omgång färg (minst 4 behövs), så jag tvättade håret ett par gånger, resultat inte lika knivskarp nyans av grått. Så nu har jag gått runt med blond/grå Ute och i affär har jag för det mesta haft keps dock
    Ny färg inhandlades igår och jag hoppas hinna idag eller imorgon att färga. nytt försök på blond och så ska jag göra några få underliggande röda slingor.
    passau skrev 2010-05-28 12:05:44 följande:
    japp, längs sömmarna...alla mina har gjort det efter ett tag,,,men du kanske har bättre knep än mig spelar ingen roll vilken sorts tyg jag använt... tjockt eller tunnt... samma sak
    Min sittyklädsel håller fint än, den är bara i lakan/bomulltyg dubbelt. Har använt trestegsraksöm i utsatta sömmar. Dock har knappen pajjat på grenbandet {#lang_emotions_yell}

På förmiddagen idag gick jag med tre hundar och tre barn på utflykt till lekpark en bit härifrån. snacka om att behöva ha alla sninnen på alerten! haha värsta dagisgruppen ungefär
  • Lokatt
    zasata skrev 2010-05-28 13:34:54 följande:
    grannen fick paket för 40min från UPS men nej, inget här..
    tråkigt.. Har du fått kollinr. av affären då? då kan du ju plättlätt se vart paketet är.
  • Lokatt
    zasata skrev 2010-05-28 13:41:47 följande:
    nej bugaboo vill inte ge mig det. tror inte jag kommer få några hjul.ja dom har stödstrumpor
    vaddå vill inte ge dig det?? Alltså, skickas inte hjulen från återförsäljaren? De har ju ett nr. det kan de inte neka dig ju.
  • Lokatt

jag försöker färga håret igen, ska snart skäla ur, håll nu snälla tummarna, har inte haft sån flyt med hårfärg på sistonde!

Fr.s, japp ska fixa kort på barnens rum åt er

• Lokatt
    Nifelheim skrev 2010-05-29 21:39:21 följande:
    Nää, ingen Emmaljunga, det frågade jag om för att jag är sugen på att testa om det går att trycka ner Elric i en nitro. Han är ju egentligen för tung, men vad tusan Vagnen jag klätt om är något gammalt.. Gissar på en Brio 70-tal någonting. Den var i typ jeanstyg med blått tyg med vita hjärtan inuti. Jeansyttertyget är kvar, men nu har den Mairos elefanter inuti istället. Bild kommer i morgon om vädret är bättre, törs inte ta ut den o fota när det spöregnar ju.
     Låter snyggt men hoppas för din skull att hjärtana var trasiga eller fläckiga eller något, pajja den annars vette kattan ...

Fröken Småland skrev 2010-05-29 21:42:13 följande:
    Ah, låter fint! Har ni retronördar sett att Brio kommer med nytillverkning av prinsessan Victorias vagn nu inför the big bröllop? Tror den hette Happy Heritage eller nåt sånt. Haha, det var nördigt!
    i samma tyg?! För i de tygerna gjordes den endast i två ex. då när det begav sig.

Nu är håret färgat, det är blött än så svårt att säga, vad jag direkt ser är att det iaf. inte är så ljust som det borde!! {#lang_emotions_yell} Men bara det inte är grönt/grått/gult så antar jag att jag får nöja mig {#lang_emotions_undecided}

Fr.s vad har du gjort med ögonen?? Allergi?
    Gick inte ullmattan att rädda då menar du? vårligt inrett
  • Lokatt
    Fröken Småland skrev 2010-05-29 22:19:54 följande:
    Sitter ni därhemma och småfnissar allihopa nu eller åt neurotiska Fröken Småland? Jo, jag vet det där med valpar men han är sju månader så det borde inte ha hänt. Men den lille stackaren var nervös för barnen var lite vilda så det var inte så konstigt att det gick som det gick. Fast han gjorde om det nästa gång han kom också men då var ju mattan redan kasserad och golvet kan jag tvätta
    7mån och gjorde så?! vad är det för ras? din mamma kanske inte är en hundmänniska igentligen?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11