• zasata

K*B*N, pratar del 11

kommer in och gnäller lite. orkar inte sitta vid datorn.. vid lunch idag har jag blivit klubbad! så trött så sovit hela dagen yr ont i hela kroppen.

• zasata
    Nifelheim skrev 2010-05-07 18:09:55 följande:
    Om vi säger såhär: Jag gör ALLT som står i min makt för att slippa ta med E in i en vanlig typ mataffär. Att ha med honom på GeKås finns inte på världskartan. Jag skulle bli portad för all framtid och dessutom inte ha lyckats köpa något alls av det jag tänkt mig.
    DOm är världens bästa lekplats utanför
  • zasata
    Asereht skrev 2010-05-08 10:53:19 följande:
    Gomiddag! Spanar fortfarande på iphone och gnisslar tänder. Som ni som finns på fb säkert såg igår så fick min man en sprillans ny iphone av sitt jobb igår, med extra allt typ. Och jag är så avis att jag håller på att spricka! *grrr* Så nu kollar jag runt lite och funderar på att byta telefon. *visslar* Min man tycker att jag ska göra det för visst är jag värd en sån. *gulle*
    Ja gör det.. Fall för grupp-trycket
    Det är väen väldigt bra barnpassning, har en hel sida med spel åt Ebba..
  • zasata
    Asereht skrev 2010-05-08 11:04:17 följande:
    *ha ha* Mina barn får inte röra min dator eller min mobil.   De får spela på pappas.
    hehe.. Ebba brukar ta min, ta av knapplåset, gå till sin sida på iphonen. bli tyst och spela.. ivland hör man "nya spel".. Jag tar bara gratis spel så dom är itne så roliga
    Ibland går hon in på youtube till favoriter och sitter och sjunger.. perfekt.. ;)
  • zasata
    Asereht skrev 2010-05-08 16:07:27 följande:
    Zazata eller någon annan som vet, hur gör man för att få sin blogg i loggen på fb när man uppdaterar? Lägger man länk varje gång eller går det att koppla ihop på något sätt?
    det är nån inställning på blogg.se tror jag eller är det facebook.. skall kolla.
  • zasata
    Asereht skrev 2010-05-08 20:00:47 följande:
    Jag hittade någon app på fb, verkar funka.
    bra för jag hitta inte..

Jag blir galen.. skall väga mig i morgon.. tror vågen kanske visar minus trotts mens nu.. knappt ätit på 3 dagar pga jävla mensvärk och magkatarr.. har så funikng jävla ont att jag bara vill skrika. hugger liksom i hela magen. Fick i mig en skorpa nu. men mår så illa i ställlet att det knappt är värt det. *klagar och vill ha tips*
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11