Ekorrfamiljen skrev 2010-05-06 13:25:46 följande:
Ooh ja!! *gulledej* Någon som inte är lika gullig är sköterskan från VC som jag fick prata med nyss.. Jag säger att jag har ONT i kroppen, kan knappt gå och foglossningen spökar ännu. Svaret är; Rör du något på dig? Du vet att det inte blir bättre av att sitta still va? Morr! För mig kostar det mer än det smakar med en promenad med vagnen på sta'n eller till öppna förskolan. Jag kan ju knappt gå efter det när jag väl satt mig någonstans. Nu vill jag ha hjälp att utreda vad som är fel, om det finns behandling och om jag kan ta någon medicin. Jag vill INTE höra att det är för att jag väger för mycket för den här värken har jag haft i över 8 år och även när jag var 30 kilo lättare än nu. Dessutom har jag varit sjukligt trött och frusen minst lika länge, oavsett vikt, så nej, jag tänker inte "träna" för att hon ska vara nöjd! *morrar igen*Oj, nu vaknade grötbebisen.
jag har haft otaliga problem med rygg/nacke/axlar och fick sedan inflammationer i hela kroppen...
var sjukskriven läääänge...
tills jag träffade en kille som såg att det var en låsning i ryggen, det är inga sköna behandlingar!
normalt ger han 3beh så ska d vara bra, jag fick nog 10 men nu är jag så gott som frisk och behöver väl gå tillbaka 1-2ggr/år...
snacka om skillnad!