• AnPa

K*B*N, pratar del 11

bohusbebis skrev 2011-05-20 09:15:15 följande:
    det behövs förresten ca 2,5 meter
    Hade en snutt orangegul som passar fint till gula sufflan men den var 5 cm för kort för mitt dynmönster. Har klippt till en lite mindre dyna som "ligger till sig".... kanske har den snutten kvar till ditt tyg... om den kanske kan passa. Isåfall blir din dyna lite "smalare" i vingarna, men det funkar fint åxå.
    Men det vore snyggt att ta upp den där blå färgen, den passar nästan allt ju...
    Jag tror att det var någonting sånt jag köpte, hon räknade iaf, kanske att det var 2,3 men det spelar ju mindre roll eftersom att det var hemskt mot det orange.

Ja den blå är nästan lite 501-80tal-jeans färg, väldigt fin!
  • AnPa
    AnPa skrev 2011-05-20 10:01:01 följande:
    Jag tror att det var någonting sånt jag köpte, hon räknade iaf, kanske att det var 2,3 men det spelar ju mindre roll eftersom att det var hemskt mot det orange.

Ja den blå är nästan lite 501-80tal-jeans färg, väldigt fin!
    Kom på en till sak, hur mycket av tyget behöver du, har en hel del och tänker att det är dumt att skicka allt då paketet blir så tungt
  • AnPa
    bohusbebis skrev 2011-05-20 10:09:32 följande:
    Ca 1 meter "högt" och 50 cm brett... Men tänk på att välja en del av mönstret så det blir snyggt på dynan. Har du nån annan dyna så kan du ju lägga på den och måtta ut lite grovt så att du kan se hur det ser ut (det svart/grå/gula la jag lite på snedden för att de gula plupparna snyggt och att "grenarna" inte skulle kännas statiska)
    Har klippt till tyget nu och tryckt ner i varukorgen, sprang iväg och köpte tejp också när V sov

Tycker att det här är väldigt spännande *biter på naglarna*
  • AnPa
    bohusbebis skrev 2011-05-23 19:59:33 följande:

Va tyst å lugnt det var här inne idag då....

Men hos oss är det livat! Vi rusar runt i huset med vår läckra lime-Swirre! Tjoho vilken goding!!!

Har ju varit upptagen med att springa till posten idag
  • AnPa
    Fröken Småland skrev 2011-05-23 20:09:35 följande:
    Bohus: du har väl inte missat att det är 100 gratisauktioner på Tradera fram till midnatt? Det är därför det är så tyst här
    Hahaha, alla har roat sig med att rensa förråden menar du? Nu borde ju bohus våga sig på tradera igen *kommer från hon som aldrig vågat*
  • AnPa
    Fröken Småland skrev 2011-05-23 21:30:26 följande:
    VA?!?!?! Har du aldrig Traderat? Trodde inte att det fanns någon kvar som inte gjort det

Nope! Gick åt helskotta då jag gjorde det en gång med en väldigt osympatisk säljare som (trots att V var väldigt sjuk) vägrade möta upp blivande maken så att han kunde få varan och betala. De jobbade i samma stadsdel. Jag försökte ordna det på alla möjliga olika sätt och hon sket i att svara på mail mm.

MEN jag ska försöka mig på det där igen, man verkar ju kunna göra finfina fynd!

• AnPa
    Fröken Småland skrev 2011-05-24 08:51:41 följande:
    Nej, Gud nej inte i metropolen Åsa Det är en 14" laptopväska, uuuuunderbart vacker (och helt onödig eftersom jag inte har någon laptop i den storleken) Drömmer
    Men då måste du ju köpa en som funkar i väskan Ipad *viskar*
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11