Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-01-15 09:20:46 följande:

Jag handlade julklappar (!) igår på Lindex rea. Blir inte de här ljuvliga på ett par små söta tvillingar?
    (P.s. Lilleman fick en också för han har ju bara *räknar efter* nio ? lurvar)
    love love love, blir två riktigakarameller. Vilken färg fick lilleman?
    Nifelheim skrev 2011-01-15 14:42:03 följande:
    Åh, det är visst min turdag idag. Jag hittade den där Nova Star tröjan jag ville ha i vår lokala barnbutik. Fanns två kvar och den ena var i rätt stl. Halva priset också *nöjd*
    Grattis! Granne på besök och rea NS-tröja - köp en lott idag!
  • Tant Pruselius

Fy så läskigt Nemia. Men precis som nif och korren så ska man hålla extra uppsikt under sömn och liknande...

• Tant Pruselius

Godmorgon ! Nemia - hur mår ni? Inattas har det snöat en nedrans massa tung blötsnö.... Jag vill ha barmark nu-vill köra bee

• Tant Pruselius

Passau-låter som en fullspäckad dag... Vi har inga större planer, vi får ta det lite som det kommer under dagen.... Tuva har utan att underdriva det minsta snackat non stop sedan hon slog upp sina två blå vid tio i åtta i morse ... Så det är underhållning på hög nivå, 2 trötta föräldrar och ett överskottenergi barn.

• Tant Pruselius

Här var det tyst som i graven idag.... Vad har ni för er? Jag har spenderat fm med att måla lite grejer vita, tvättat och hängt flera ton med tvätt. Nu tar jag min 2 manna (tuva och K) och åker ut till gymnasievän och hennes familj på sen lunch och fika. Att dem har en liten bebis som kläcktes i slutet av oktober är ju extra bonus

• Tant Pruselius

Ja nu hoppas vi på lite grann-utdelning för nifs del. Jag var lika som Maja när jag var liten, mina systrar var tvärtom riktiga hemma råttor...

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11