Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

zasata skrev 2011-01-01 12:43:29 följande:
    jag vill ha en saddlebag från sidan du skickade ;)
    Aha! Nej, skall inte beställa något - just nu Oskyldig
  • Fröken Småland
    zasata skrev 2011-01-01 13:06:45 följande:
    ja jag tittade på dom med, fula med tänk dig på en pt,, bör ju vara grymt?

Mys!

Ååå jag orkar inte mer 3års trots, vi satt och åt marängsvissh från igår. Så gjorde ebba sönder sin maräng, blev galen. mosade ner hela i soffan. SJälvklart säger jag till henne, börjar med att hon får gå och tvätta sig och säger så gör man inte! Och tar hennes tallrik som hon haft i typ 30min. jävlar vilket helvete det blev.
    Men jag försöker att ignorera det får henne att tvätta händern och städar, tar fram kläder och säger. kom nu så går du och jag och åker skridskor. nej då bryter helvetes lös igen om att hon hon skall minsan inte klä på sig, inte åka skridskor, hon skall vara inne... Suck.
    Haha, visst är det härligt med treåringar? Min lille treåring är fortfarande (nästan) en ängel men hans syster när hon var tre... Demon

Du vet att det finns originalpannierväskor till PT va? Jättesnygga och inte så himla galet dyra.
  • Fröken Småland
    zasata skrev 2011-01-01 13:13:55 följande:
    jag tycker inte om dom.. bara stora hål.. och breda.. nej saddlebagen är grymast!
    Ja, saddlebagen är jättefin. Men jag har missförstått, trodde saddlebagen var till Bee. Hamsterväskorna var en ren slump att de visades idag men visst skulle det funka på en PT antar jag. Men jag tycker inte att det är så snyggt...
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2011-01-01 15:12:37 följande:
    Jag måste boka tid hos frissan igen. Håret växer ju som gräs. Jag gillar verkligen min nya frisyr! Jag har aldrig haft en frisyr förr som är snyggare när man sovit på den en natt eller två än när den är nyfixad.

Jag gillar verkligen ruffset. Jag är glad att jag vågade till slut.
    Vad härligt! Jag blir aldrig nöjd när jag har klippt mig utan kan bara ha långt rakt hår för att jag skall känna mig som mig själv. Ibland blir jag lite vild och galen och klipper lugg men den varar sällan länge
  • Fröken Småland

Nu står det en väldoftande Taco-paj i ugnen, resterna från igår. Tyvärr fanns det ingen Ruccola när min man handlade och han tänkte inte på att köpa någon annan sallad istället så vi får äta paj och rivna morötter

• Fröken Småland

Princepesa: ohhh, du kvalar ju lätt in som barnvagnsnörd! Jag tror inte heller att en vagn är nog men om jag måste säga en enda vagn som skall fixa de kriterierna så skulle det nog bli en Teutonia S4. Fast gärna komplettera med en danskvagn också, älskar dem! Stora barnet får ju lätt plats också. JAG får ju nästan plats för tusan Var i Danmark har du bott? *nyfiken*

• Fröken Småland

Härligt Lindadjo! Nu hålls det minst tjugo tummar här i tråden för att det kommer att fortsätta att fungera . Och att allt springande gör dig alldeles slank med en liten smäcker kula till våren

• Fröken Småland

Två månader? Det var ju nyss du gjorde mkp Vi får nästan upprätta en BF-lista så att vi kan planera en trådträff på bästa sätt . Vad säger ni, skall vi göra ett allvarligt försök att träffas till våren?

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11