Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

EL-spider är rätt tuff, men handtaget? Gillar inte kronanvagnarna pga just det handtaget..

• Tant Pruselius
    Ekorrfamiljen skrev 2011-01-18 16:54:06 följande:
    Vad söt du var/är Asereht!! Supergrattis till tösen och mamman idag! *håller med Frk S om att det var himla likt Kavat*

Jag har fått foglossning nu! *surar* Igår hade jag så ont i magen och ryggen när jag var på sta'n med Vemund att jag var rädd för mf. När jag lagt mig och vilat insåg jag att det var fogarna som spökade - redan - surt!

Tant P: Hoppas du fick din goda mat du var sugen på och kul med "ny" vagn!
    ajajaj för fogarna glöm inte och vara rädd om dig!

Jag fattar inte att jag är så hungrig hela tiden, magen ät liksom mätt men ändå är jag hungrig som en varg... nu ska jag kalasa på en 88a
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2011-01-19 06:47:24 följande:
    Jag hade ju en fuchsiaklädsel på gång, fastnade verkligen för färgen så jag sålde min blå. Messade säljaren och undrade om hon kunde skicka den ifall jag inte kunde fixa hämtning. Sedan dess har jag inte hört ett ljud.

Jag måste verkligen undersöka om det går att ha en nyare klädsel på mitt chassi. Frågan är bara när jag ska få möjlighet till det.
    då blir man deppo... sålde du den fina royalblue?!
  • Tant Pruselius

Någon med erfarenhet av Maxi cosi/cosy(?) babyskydd? Och som vet om alla deras stolar passar deras adapter till bugga som kanske är en 07/08(adaptern alltså) Kanske någon som vill sälja en rent utav?!

• Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-01-19 14:11:20 följande:
    Prus: älskar deras babyskydd, adaptern passar. Kolla med Kavat, hon har båda (plus bas vill jag minnas). Suveränt!
    O tack!

*inväntar kavaten*
  • Tant Pruselius
    Ekorrfamiljen skrev 2011-01-19 18:11:13 följande:
    Skulle ni skicka iväg en 16-åring med tre kompisar på ett LAN med tusentals deltagare, 50 mil hemifrån under 4 dagar i sommar? Drömmer
    nej! inte ens en 28åring
  • Tant Pruselius
    Tant Pruselius skrev 2011-01-19 19:32:32 följande:
    nej! inte ens en 28åring
    men jag har ju ingen 16åring, och som kloka kloka nif skriver så har det ju mkt med om hur 16åringen är och tillliten och liknande...åker han/hon med vänner ? (Som du känner till, känner föräldrarna?)
    Men det är ju vääääldigt långt hemifrån...
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11