K*B*N, pratar del 11

Förresten så skall min plutt åka vagn tills han börjar skolan. Minst.
Barnvagnspulkan har jag köpt här i Sverige på loppis. Har försökt snoka lite varifrån den kommer men det enda jag vet är att den är tysktillverkad och att företaget inte har någon websida/inte finns längre (vilket det nu var).
Många som tycker den är kul, kanske skall lägga ut den på Tradera? Nej, Maja ville att vi skulle behålla den när jag luftade tanken häromdagen, hon tycker det är jättekul att köra lillebror i den.
Lindadjo: Härligt med lite nytt! Gillar tv-möbeln massor
Vi har också en Acta Duoflex fast av äldre modell efter Maja. Det är massor av bälte kvar trots tjocka ytterkläder, har inte ens tänkt på korta bälten som en faktor. Så irriterande!
Jag har bestämt att jag och Maja skall åka iväg på en liten resa tillsammans, min man som inte brukar vara så förtjust i att bli dumpade med barnen/lillebror var ovanligt positivt inställd dessutom så det skall bli riktigt kul. Blir ett äventyr även för killarna kanske . Fast om ett år eller så, någon som har bra tips? Det blir en budgetresa med Ryanair eller motsvarande, och bed & breakfast av enkel sort fast ganska centralt.
Funderar på Rom eller London, fler förslag?