Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

zasata skrev 2011-01-09 10:42:44 följande:
    VA? tur och retur? när då?
    I mitten av april från Göteborg.
    Tant Pruselius skrev 2011-01-09 11:14:30 följande:
    Frk S kan du pt modellerna ? Jag kan ju alltid slicka till dig
    Jag vet (nästan) inget om PT så det är meningslöst att slicka till mig
  • Fröken Småland
    Princepesa skrev 2011-01-09 11:44:19 följande:
    Hej! Har gått lite i ide då det visat sig att det inte blir någon bebis.....
    Nå det är väl bar på det igen.... jag ska ha en liten fyra!

Kram! 
    Neeeej, vad tråkigt! Vad hände, konstaterade de MA eller var det MF? Vi har haft lite av vart här i tråden så bara berätta så mycket som du vill och orkar.

Kul ändå att du hittat hit igen!
  • Fröken Småland

Och jag skulle inte heller drömma om att inte ha syskonvagn till en nyfödd och en treåing. Sen om den skall vara på bredden eller längden har jag svårt att avgöra. Helst en av varje

• Fröken Småland
    Asereht skrev 2011-01-09 10:51:41 följande:
    Kul att betala för förbannade lamslående och bara få tillgång till hälften av kanalerna som ingår.
    På tal om felskrivning, vad skulle det stå här egentligen? Drömmer
  • Fröken Småland
    Lindadjo skrev 2011-01-09 14:00:58 följande:
    Prag! Historisk stad, gamla slottsdelen måste vara jättespännande när man är liten, och så får man gå in i frank kafkas hus, gammalt sånt där pyttelitet hus med snea väggar och sånt Och billigt! Man kan gå upp i tornen på Carl bridge. Gillade Prag mycket, fast det är länge sedan jag var där. Snart 11 år sedan. Men det går ju billiga resor dit, Norweigan vet jag flyger dit för några hundralappar.
    Prag är ett fantastiskt bra förslag, helt i min smak! Problemet är bara att min man hemskt gärna vill besöka Prag och han är inte medbjuden på den här resan Så Prag får jag spara till ett annat trevligt tillfälle
  • Fröken Småland
    Ekorrfamiljen skrev 2011-01-09 14:05:30 följande:
    Insåg chockad att ni är mitt sociala liv tjejer! Har bjudit in till Tupperwareparty idag och .. två kommer! Det blir väl så när man aldrig umgås irl med folk utan bara sitter och häckar vid datorn, men lite bittert var det ju. Jag får göra det till ett nyårslöfte att bli mer social helt enkelt, så här kan jag ju inte ha det!
    Haha, jag har inte heller särskilt stort fysiskt umgänge. Visst har man några gamla goda vänner men en del bor inte här och en del träffar man inte särskilt ofta ändå av någon anledning. Jag tycker det verkar som att många håller på med sånt där - vad heter det nu igen - jobb
  • Fröken Småland

Min svägerska har en riktigt snygg handväska i skinn från Esprit. Var tror ni man kan hitta en sån (av förra årets modell)?

• Fröken Småland
    zasata skrev 2011-01-09 17:33:20 följande:
    Asereht: Usch "tur i otiren!

Kollat ellos, espit egna butik på rea? Åhlens? tradera?
    Jupp
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11