Inlägg från: Cs mamma |Visa alla inlägg
  • Cs mamma

K*B*N, pratar del 11

Herreguuuuuud vilka människor det finns. Ringde på en blocketannons och killen svarar att det för 3dagar sedan ringt en dam som ska komma och titta på det imorgon så han vågade inte sälja till mig. Vi pratar barnkläder.... Hålla 4dagar till någon som ska titta...

R.I.P Moffa! SMS:a BESEGRA 3697 till 72988 för att skänka 50 kr till Cancerfonden till hans minne
  • Cs mamma
    Lindadjo skrev 2010-08-21 18:01:26 följande:
    På tal om vinterkläder... någon som vet några bra täckbyxor som finns i storlek 116? Jag fick ju tag i vinterregnjackor på Gneis-rean i somras, men byxorna var slut. Tänkte om det finns några BRA som inte kostar skjortan?
    Hade jag bara sett detta innan jag åkte och gjorde mitt storkap så hade jag kunnat erbjuda att langa ett par Cross i blått för 100kr

Jag är sååååååå nöjd!!! Hittade på blocket en som sålde ett Cross ställ jacka och byxa i rött för otroliga 150kr! Sen väl där så fanns mer kläder och skor så det blev en Peak Performance softshell och ett fodrat regnställ, samt 3 par skor för totalt 500kr
    R.I.P Moffa! SMS:a BESEGRA 3697 till 72988 för att skänka 50 kr till Cancerfonden till hans minne
  • Cs mamma

Ja just ja jag glömde dagens knorr.... när herrn ska ge mig vägbeskrivningen så utbrister jag helt sonika men hörrö jag har köpt av dig förr.... det var samma familj som jag köpte duplo av för snart 3år sedan... Numer har dom min mailadress för att kunna maila ev utväxta saker direkt till mig först före det går ut på blocket =)

• Cs mamma

Aserath: En till mössa är alltid uppskattat här... C har nog slitit ut den vi fick för vagnen och hon kallade den bäbismössan hela förra året till allas förvirring. Inte visste dom att hon fick den av bäbisen för vagnen /så var det i hennes värld.

• Cs mamma
    Asereht skrev 2010-08-21 19:53:05 följande:
    Något råååsa då eller? Hur gammal är hon nu och hur stort huvudomfång?
    Ha ha ha ha jaa jag antar det... rosa, lila, ja typisk tjej... fyller 4 i november men jag är ute efter mer höstmössa. Hon har rätt stor skalle, precis som mig. Stl 51/52 sitter tajt som den men funkar om det är uttänjt. 54 är ganska luftigt och löst, ramlar rätt lätt av i solhatt osv. Ger det en indikation????
  • Cs mamma
    Ekorrfamiljen skrev 2010-08-21 19:39:28 följande:
    Angel: Kul att hitta en bra "langare" sådär!! Riktiga fynd ju.
    Jups jag har hittat en nice langare.... och det bästa är att dom verkar ha ekonomi att eg skita i tjäna massor på det dom säljer mest vill ha en symbolisk summa
  • Cs mamma

Lokatt: Tänkte på dig idag på Ullared, dom hade en midjeväska på hundavdelningen för 59kr tror jag det var... har för mig du jagade men som jag inte hade ditt nummer så.... (funderar vilken lärdom vi kan ta av detta?)

Var TOMT fram tills vår tidiga lunch vid 11 sen blev det lite folk men som man då vant sig så blev det jobbigt. Dessutom tycker jag det sög apa den nya layouten. Tex så finns raggsockar bland pojkunderkläderna som ligger en braaaaaaa bit (hela barnutekläderavdelningen mellan) tjejunderkläder. Var ren tur jag skulle ha lite strumpor till kompisens kille. Dom har dessutom dragit ut det så tjejkläder i "rätt" storlek för oss nu var uppdelat i två med en liten korridor mellan, fast det är juh självklart helt öppet så man fattar det inte utan jag hittade helt plötsligt bara mer i rätt size. Ja det var mycket jag tyckte sög rent ut sagt men det är väl även vana, tar dubbelt så lång tid nu när man inte hittar.

• Cs mamma
    Fröken Småland skrev 2010-08-22 18:10:52 följande:
    Fast en sak kan jag säga; jag har aldrig sett några skaloveraller i Ullared. Såg du några Angel?
    Nej men jag ska vara ärlig och säga att jag inte var mycket på den avdelningen. Chockad var jag dock att jag inte fann dom fleecefodrade regnställen. Däremot blev det en superfin lila lurv som C verkligen älskar. Skulle bara ha en sak eller två men det blev 2500kr... vet ärligt inte hur men två påsar hade jag med och jag får kolla sen ikväll...
  • Cs mamma

Idag har gud först pissat på mig, sen körde han över mig med en bulldozer och sen stampande han på mig.... ursäkta då Mr Fuck you right back att jag inte tror på dig men om du fanns så skulle jag inte leva det liv jag gör.

Hade möte med dagis som sket sig så pass att jag inte vet på vilket ben jag ska stå och hur mycket jag ska gråta. Efter telefonkontakt med NÄL 16:45 beslutades det med akuttestning imorgon så någon som bor Trollhättan/Uddevalla så kommer vi er väg imorgon om ni är lediga. Skicka på fb eller ring och har ni inte nummret så har både Kavat och Passau det (minst). Kombinera det med uberallergichock (två 3½åringar som leker med hudkräm för händer med parfym och hela kittet) ifrån körd av en buss (hållplatsen existerade inte som det bara var jag) nerregnad, fick höra att jag såg gravid ut, noll sömn i natt, dotter ramla ner för trapp osv osv osv så förutom allt det så har min dag varit kanon! Någon annan som haft en underbar dag?

• Cs mamma

Aserath: Jag kör förbi Nyköping i början av September... tro det eller ej

Har lagt ut lite krokar (även här i tråden) om att jag kan transportera lite grejer mot mindre bensinhjälp eller mat eller dyl

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11