Inlägg från: Lindadjo |Visa alla inlägg
  • Lindadjo

K*B*N, pratar del 11

Oj, vad ni har skrivit mycket!!! Tog ju nästan en timme att läsa ikapp... pust!

2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Lokatt skrev 2010-05-27 21:49:43 följande:
    Hur är det med dig då?
    Rätt så bra, jag har åkt på förkylning. Men det är sånt som händer... bara att se till att jag blir frisk snabbt så jag kan börja springa igen 10 juli är det ju strömstadmilen.
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Lokatt skrev 2010-05-27 21:58:29 följande:
    du är så flitig så!
    Äh, det låter bättre än det är Nu vill jag bara krypa upp i soffan under en filt och dricka honungste Men måste ju surfa runt lite, det är så länge mellan gångerna nu.
    Min kompis ska ha sitt första barn i september, och jag har "lurat" henne till att köpa en bugaboo Bara för att jag själv vill testa en
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo

Jag har beställt en massa grejer. Roligt att slösa pengar, synd att jag inte har mer pengar att slösa Jag har bland annat beställt sängkappor. En vit till våran säng, och röd med vita prickar till gästsängarna till övervåningen. Sängar som vi fortfarande inte har! Haha... normalt att köpa sängkappor och sängkläder innan man har sängen, not!

2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Lokatt skrev 2010-05-27 22:09:40 följande:
    *fnissar* smart tänkt med buggan Man får var lite sjuk, själv är jag extremt matt, ska sjunka ner och titta på ett avsnitt dvd-box. Appropå det, tänkte på härromdagen när jag avslutade tredej dvd-boxen i heroes serien, har du sett den än? gillade lika mycket som vi gillade de tidigare?
    Åh, det var ju så länge sedan jag såg heros nu... kommer inte ihåg vilka jag sett och inte sett. Men jag tror jag såg alla som kom ut då. Men de har väl börjat gå igen? eller?
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Jessika82 skrev 2010-05-27 22:22:06 följande:
    Jag köpte en brio sing idag =)
    Roligt med ny vagn
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    passau skrev 2010-05-30 21:50:25 följande:
    ledsen, klarar inte av paraply-vagnar...
    Fast maclaren räknas inte som paraplyvagn, de spelar i en egen liga! Så det så
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Fröken Småland skrev 2010-05-31 15:26:44 följande:
    Dagens projekt: ett litet mini-sparkskydd till lilla bilen. Jag letade som en galning efter vaxduk här hemma men hittade bara en lite pyttebit så det får bli "sparkskydd light" tills jag kommer till någon vettig butik. Men jag diggar motivet
    Kan det bli mer sommrigt? Du har blivit en riktig syoman. Du syr ju som bara den, och jag har helt lagt av, fast jag har ett helt syrum där uppe!
    Har ungefär tusen påbörjade projekt, men hinner inte avsluta de.
    2010 ska bli ett bra år!
  • Lindadjo
    Fröken Småland skrev 2010-05-31 15:42:22 följande:
    Haha, jag har tagit upp stafettpinnen efter dig. Lämnar kanske tillbaka den till hösten om det blir en massa tok-pluggande då
    Blir jag mammaledig igen, lär jag börja sy en massa Men vi missade ju den här ägglossningen (tror jag), för jag har legat i hög feber och varit helt borta. Precis hela söndagen sov jag, idag som jag till halv 12. Men sen när jag vaknade var febern borta. Men jag har blixtrande huvudvärk och ont i precis hela kroppen. Måste fylla på vätskeförlusten. Har gått ner 1,5 kg i bara vätska... så jag får väl ta och dricka lika mycket nu då gissar jag....
    2010 ska bli ett bra år!
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11