• Kavat

K*B*N, pratar del 11

Kavat skrev 2010-05-17 11:59:29 följande:
    Jätte fina barn!
    Det på L liggandes (längst upp till höger) var verkligen jätte fint!
  • Kavat
    Fröken Småland skrev 2010-05-17 15:11:51 följande:
    Ciao bellas! Har inte fått länken att funka men ropar BORDELL!!! för säkerhets skull Zasata: lycka till!!! Och vilka fina ungar du har Ebba är så lik dig! Riskiflickan: jag såg butiksex av gamla Bee i Varberg för 3.500 så det finns fynd att göra. *håller mig inne ifall Lokatt får i fyran*
    Hallå där, har du varit här uppåt och missat att det luktar kaffe och kardemummabullar?!
  • Kavat

F-n jävla skit vad jag är less på det här. Har fått en stor böld igen som ska skäras upp imorgon. Och på det mest roliga ställena av alla just nu, det gör ont som f-n. Är ni nyfikna på var så får ni inboxa.

Sen är det naturligtvis skit med valda delar av släkten igen. Maken har pratat med sin mamma som klart och tydligt sagt att de inte kommer på kalas helgen som var eller helgen som kommer (lilleman ska ju firas) för hon ska in på op.
    Nu hade makens pappa pratat med min pappa och sagt att han inte var bjuden.... Min pappa som bett om att inte bli indragen i skiten...

Överreagerar jag? Ärligt?
    Hade jag pratat med min mamma och hon sagt att de helgerna ni har kalas kan inte vi komma för att jag ska opereras så inte fasen hade min pappa ansett att han inte var bjuden och beklagat sig för det.
    Jag är så jäkla trött på den skiten så jag spyr. Kan de inte reda upp saken som vuxna människor? Hade nu makens pappa haft en normal relation med sin son så hade han väl insett att om man säger tydligt att man inte kommer, så är det väl inte så underligt att man inte får frågan en gång till? Eller är det makens mamma som inte pratar med sin man om vad hon sagt till sin son?

• Kavat

Så nu är man uppskuren... *pustar ut lite* Håll nu tummarna att det inte sätter igen sig eller blir någon infektion.

• Kavat

Oooooaaaajjjj. Bättre idag, trycket är borta men oj vad det gör ont när jag kissat... Men det är bättre än att ha ont hela tiden. Så här blir det dessvärre inte någon vattengympa på några veckor. Hur ska det gå med mina stackars fogar.

Fröken Småland, är det idag eller igår som är den stora dagen? {#lang_emotions_nalle} Grattis till er båda!

Asereht, måste de välja den enda veckan på hela sommaren som vi inte är hemma...  

• Kavat
    zasata skrev 2010-05-20 14:36:22 följande:
    Jag ahr missat helt, vad har hänt?
    Fick en böld på ett illa valt ställe, en körtel som satt igen sig enligt läkaren, stor som en pingisboll.. De skar upp den igår. Aj!
    Men jag är ändå rätt nöjd att det var "så lätt" och inte åderbråck som jag hade fått ha graviditeten ut...
  • Kavat
    Asereht skrev 2010-05-20 19:32:35 följande:
    Uttråkad, inget kul på tv, inget kul på Tradera och inget kul på Blocket. Vad ska man hitta på då?
    Ja, du? Jag har precis begärt fp. Skoj, näej, blev bara sur på deras hemsida som är så knäpp!
  • Kavat
    Asereht skrev 2010-05-20 18:23:44 följande:
    Lindadjo, du är alltid saknad!
    Japp, så är det!

Och Fröken Småland håller sig undan mycket numera det senaste...
  • Kavat
    Riskiflickan skrev 2010-05-20 16:16:20 följande:
    en sådan böld hade jag, fick åka in å skära upp akut för jag kunde knappt gå pga smärtan.... de kommer ofta tillbaka men man brukar kunna behandla med antibiotika i tidigt skede.
    Oj! Ja, min moster hade tydligen 7 gånger innan de operera bort.
    Pratade nyss med barnmorskan och hon sa att det var jätte vanligt och hade inget med grav i sig att göra. Bara typiskt att jag ska åka på en massa knas nu.
  • Kavat
    Asereht skrev 2010-05-20 19:49:48 följande:
    Ja, vad är det för sätt? Man skolkar inte så där. Obligatorisk närvaro efterlyses!
    Håller med helt fullt! Händer ju ingenting kul här. Vi vill ha lite rapporter från er som har liv!

Själv hamnade jag på ÖF idag med sonen. Himlans trevligt väder så vi satt ute mestadels. Har alltså inte gjort så mycket men tillräckligt för att inte ta mig runt sen på eftermiddagen. Skit fogar!
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11