-
-
Vi skulle kunna uträtta stordåd
-
Fröken Småland skrev 2011-05-27 09:01:47 följande:Äh, det är värre att jobba, då kan man ju inte hänga här hela tiden
Just nu har det varit väldigt lugnt ett tag, tack vare att jag skrev matte-tentan i förväg i mars. Men då var då andra siden stressigare så det jämnar ut sig. Fast plugga med barn är verkligen toppen!
Hoppas att det blir så för mig också! Verkar väldigt smidigt med hämtning och lämning på förskolan när man pluggar, lättare att styra tiderna och förhoppningsvis mindre stress samt mer tid med barnen
-
bohusbebis skrev 2011-05-28 16:50:47 följande:
å va gulligt att du tänkte på oss, dessvärre inte nåt vidare... nån konstig influensa/ maginfluensa som drabbat mig å sonen, pappa å lillasyster verkar ännu oskadda...
Tur vi inte planerade nåt Zoo-besök...
Är det imorgon ni ska ses? Hoppas inte vårt gråovänder från väst drabbar eskilstuna. Kram på er alla
Krya på er! Jag har inte glömt dig, när du har ork kan du väl inboxa ditt kontonr och vad jag ska betala
-
Kavat: Kunde du tänka dig att sälja den sandfärgade basen till mig?
Hade du varukorg också?
-
Tror att de brukar kosta mellan 2-10 kr styck beroende på butikcirkuspuman skrev 2011-05-31 20:57:21 följande:Såg ringar på Babyland/Babyproffsen förra veckan men glömde kolla priset
-
Sounds like a planTant Pruselius skrev 2011-05-31 22:00:59 följande:och utan AnPa !
Jag är sugen på en utflykt till barnenshus i nackaå kanske lite nacka forum?
-
Leende skrev 2011-06-01 18:02:25 följande:Hej snälla K*B*N !
Ursäkta jag tränger mig på i eran tråd men jag har bara en fråga ang bugaboo. Hoppas någon här i tråden kanske är proffs på bugaboo
Kan man se om detta är det gamla glidarchassit? och är det ett bra pris?
Har aldrig haft bugaboo tidigare.. Bara hört det varit problem med vissa chassin från 08..
*känner mig trögfattad och fattar inte skillnaden på dom gamla och nya chassin*
www.blocket.se/kalmar/Bugaboo_Cameleon_denim_...
(inte min annons såklart) måste man väll skriva..
Tack på förhand!Stör gör du verkligen inte
Vi gillar vagnar så du har kommit rätt
För det första så tycker jag att det är j*vligt fult att skriva att nypriset var 11000:- för en vagn från 2008, en cameleon kostar nu 10250:- ny och 2008 kostade de 7800:- om jag minns rätt. Vinterhjul kostar nya 930:-, välsigt konstigt att avrunda till 1000:- Jag fick 7600:- för min från 2010 (8 mån gammal med sommarsuflett, parasoll och mugghållare).
Det är chassit med vingmuttrar i den annonsen och det kan inte glida
Jag tycker att det är för dyrt med 5900:- för en 3 år gammal vagn som kostat 7800:- ny (+930 för vinterhjulen och 490:- för sommarsufletten).
Jag skulle aldrig betala mer än 4500:- men det är jag.
-
Frk s: ja självklart måste man jämföra med vad en ny kostar nu men jag tycker att det är fult att påstå att man betalat 11000:- för en vagn som kostar 8700:- då kan man skriva: en ny kostar 10250:- vår vagn säljs för xxx:-
-
Känns som om att Prus och Bohus kan bli färgbästisar