Inlägg från: Riskiflickan |Visa alla inlägg
  • Riskiflickan
    Lindadjo skrev 2010-08-20 19:16:40 följande:
    Fick stoff och stil katalogen igår.... sitter och suktar som vanligt, så mycket fiiiint.... och vilken sylust jag får Någon annan som fått den?
    Ja, jag fick den igår.... sååå fina tyger..... så jobbigt nu när jag måste hålla i pengarna för att vi skall göra om badrummet för en stor summa pengar.....   men ögongodis tills jag får råd att shoppa
  • Riskiflickan
    Lindadjo skrev 2010-08-24 23:22:21 följande:
    Hejsan! Nu ar vi I England. Jag har lanat en iPhone, det ar ju helt underbart, jag vill oxa ha en san har! Annars kom en objuden "gast" idag sa, testet stamde trots allt! Daligt gjort att komma sa sent och luras pa det sattet ja ja, nya tag nasta manad!
    köp en i england....billigare än i sverige...man kan ju t.o.m beställa från en speciell sida i england som låtsas att mobilen skall till en brittisk adress å sen skickar vidare till sverige 
  • Riskiflickan
    Lindadjo skrev 2010-08-24 23:22:21 följande:
    Hejsan! Nu ar vi I England. Jag har lanat en iPhone, det ar ju helt underbart, jag vill oxa ha en san har! Annars kom en objuden "gast" idag sa, testet stamde trots allt! Daligt gjort att komma sa sent och luras pa det sattet ja ja, nya tag nasta manad!
    trist med neg.... nya tag!!! *peppar*
  • Riskiflickan
    Fröken Småland skrev 2010-08-26 10:53:41 följande:

Lilleman: Varför skall vi till doktorn?
    Jag: För att mamma är förkyld i tissetrollet (snippan).
    Lilleman: Jahaaaa. Men... hur hostar man med tissetrollet?

hihi, gulligt!! Hjärta
  • Riskiflickan
    Asereht skrev 2010-09-06 14:08:16 följande:
    Konspirationsteorier är inte min grej i normala fall men man börjar ju undra....

Allt jag hittar på T som jag gillar (kollar oftast märken som brukar tilltala mig) visar sig vara i strl 56-68. Vi håller som bäst på att sortera bort strl 68. Varför är det så häääääär? Varför är alla härliga färgglada mjukiskläder i yttepyttestrl för? Vaaaaaarför är det ingen som säljer det jag vill ha i lagom strl? *hulkar och tittar mig misstänksamt omkring*
    Jag håller med dig, detta är en stor anledning varför jag började sy å varför jag i nuläget när sonen använder 86/92 syr alla hans kläder.... det enda vi har som är köpt är sådant som farmor/mormor köpt (typ Pop-kläder å sådant annat viktigt)
  • Riskiflickan
    Asereht skrev 2010-09-06 14:31:35 följande:
    Hur man skrämmer livet ur en manlig (pojkvasker) telesäljare:

- svarar
    - Heeeej, jag heter xxx och ringer ifrån *okänt företag* och du ska få prova på rakhyvlar för kvinnor heeeeelt graaaaatis, hur låter det?
    - Ointressant för jag rakar mig inte.
    - *tystnad* Eh, du rakar dig inte?
    - Nej, jag rakar mig inte.
    - Nähä, så du kör naturellt eller?
    - Ja, det kanske man kan kalla det.
    - Inte ens benen?
    - Nej.
    -Man kan inte få fröken att börja raka sig då?
    - Nej.
    - Då får jag önska fröken en fortsatt trevlig dag.
    - Hej då!

*fniss* Ni skulle hört killens tonfall! Dessutom ahr jag en apparat som jag är väldigt nöjd med men det är ju inte hans business.
    hihihi
  • Riskiflickan
    Lindadjo skrev 2010-09-06 17:52:06 följande:

Yes! Ny ytterdörr på plats, det blev ju bättre än jag trodde det skulle bli, och jag trodde jag hade höga förväntningar

När jag åkte till jobbet såg huset ut så här...Mörker....
    Först lite före-bilder, bara för att visa hur mörkt och trisst det var! (klickbara)

Nya synen som mötte mig när jag kom hem från jobbet.Let there be light!
    Och så de vackra efter-bilderna!!! Kääääär!!! Hjärta

Snyggt!!
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11