Inlägg från: bohusbebis |Visa alla inlägg
  • bohusbebis

tillbaka i verkligheten (FL alltså) efter en dag i storstadsdjungeln
    Insåg efter att jag upptäckte att jag gått omkring på Ica Focus vid Liseberg i en timme och njutit att handla utan barn - att jag är i akut behov av shoppingbehandling (ropade på dr Passau). Gick 3 ggr på Ikea, för jag fick värmeslag och lyckades ta fel mörkläggningsgardin två gånger. Upptäckte det dock i kassan, båda gångerna.... Man har lagt av sig på shoppingsidan.... satt en stund på en parkbänk med en latte (för det gör man ju i stan) och glodde på barnvagnar. MÅNGA Phil&Ted:ar i gbg!!!! Såg för första gången (ja jag vet, jag sitter ju här ute i ödemarken helt off) ett Bee+ och en Cam sida vid sida. Blev ju rätt sugen på en Cam måste jag säga... Tror nog att jag kan trycka ner 3-åringen där ett tag till... annars fyndade jag en pt-syskonsits i blå camo på Babyland till 70%... funderar på om jag ska lägga ett skambud på en singel PT i upplands väsby där mormor bor som kan matcha... och ha om extravagn där... men jag vill ju eg ha en v2:a... Många PT v2 för 2-2.500 i sthlm nu tycker jag...
    har idag kört iväg barn + morfar och elaka sura styvmodern (hon är helt omöjlig att behaga så vi har gett upp, lyckligtvis bryr sig inte barnen) på utflykt så jag borde jobba och röja upp i kaoset här hemma... snart.. kanske...

• bohusbebis

skulle fortsätta skriva, åk på utflykt - gå på heron (finns barnbutiken kvar där) i kungens kurva å knyck en fika av sthlmsbrudarna

• bohusbebis

cirkus, jag lade ut PT-suffletten på köp-sälj, säg till om du ville ha den så prioriterar jag dig... tror inte jag sparar bågarna, kommer nog inte mig för att sy nån egen...

• bohusbebis

kanske kommer en lime swift på "rea" snart... har inte riktigt lekt klart med den ännu... men förbereder mig för skiljsmässa för 3-åringen slår nästan i huvudet...

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11