K*B*N, pratar del 11

och tack tack tack taaaaaaaack för att du gjorde dig besväret att fixa till mig (oss) du är en riktig pärla och ligger nu på massor med extra uscados

Frk S - Jag har svarat för jag har hjärnstillestånd och hajade inte vad jag skulle välja
Frk S - hit med fraktkostanden NU så att jag kan slutföra överföringen och hoppa in i duschen för gudarna vet när jag tvättade håret sist eftersom jag skött nattningen nu 4dagar i rad och lyckats med bedriften att somna var eviga gång och inte orkat masa mig in under kranen - nu måste jag spelar ingen roll att klockan är halv elva och klockan ringer igen vid 05:15.... *uppfostrar sig själv*
4 dagar, haha mitt barn får sova för natten dag tid...kvällar hade passat bättre i den meningen...
*rättar sig själv i väntan på frakten*
Godmorgon!
Idag kan vi pricka av en grej till på bebis/lillebror (rätt säker på gosse faktiskt) listan - babyskydd it is - ett maxi cosi från maj 10 med isofixbas. Så nu är nästa vagnen på söndag ....lääääääääääääääängtar !
Hur är det med er andra 2 pregosar i tråden ? Visst är korren först ut någon gång i mitten av juni? och sedan Lindajo i sep? rätta mig om jag är helt ute i det blå....