Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

Fröken Småland skrev 2011-01-26 21:56:06 följande:
    Men vad du tjatar *inboxar*
    Kyss hatar att vara skyldig ....
    och tack tack tack taaaaaaaack för att du gjorde dig besväret att fixa till mig (oss) du är en riktig pärla och ligger nu på massor med extra uscados (hoppas att du sett solsidan annars försvann den poängen)
  • Tant Pruselius
    Nifelheim skrev 2011-01-26 21:57:57 följande:
    Åh vilken mysig.
    ser ut som en badboll säger T jag är berädd på att hålla med henne....

I dag fick jag ett hugg i ryggen när jag ställde mig upp från en stol. T såg mkt bekymrad ut så jag sa att mamma fick ont i ryggen men att det var coolers...

Tuva - " Oj mamma, jag tror att det var min (ja det är hennes fastän den ligger i min kropp)busiga bebis som sparkkade på din lygg!"
  • Tant Pruselius

Frk S - hit med fraktkostanden NU så att jag kan slutföra överföringen och hoppa in i duschen för gudarna vet när jag tvättade håret sist eftersom jag skött nattningen nu 4dagar i rad och lyckats med bedriften att somna var eviga gång och inte orkat masa mig in under kranen - nu måste jag spelar ingen roll att klockan är halv elva och klockan ringer igen vid 05:15.... *uppfostrar sig själv*

• Tant Pruselius

4 dagar, haha mitt barn får sova för natten dag tid...kvällar hade passat bättre i den meningen...
    *rättar sig själv i väntan på frakten*

• Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-01-26 22:26:16 följande:
    Men... men.... *stammar* Såg inte du heller mitt inlägg om frakten? Bläddra tillbaka och kolla, ni kan betala imorgon eller någon annan dag, eller något annat år. Bara jag får soooova nu

gjort nu, såg inte fraktinlägg...

duschen masch! *försöker finta mig själv i säng*.... men i kväll är jag sträng!
  • Tant Pruselius

Godmorgon!

Idag kan vi pricka av en grej till på bebis/lillebror (rätt säker på gosse faktiskt) listan - babyskydd it is - ett maxi cosi från maj 10 med isofixbas. Så nu är nästa vagnen på söndag ....lääääääääääääääängtar !

Hur är det med er andra 2 pregosar i tråden ? Visst är korren först ut någon gång i mitten av juni? och sedan Lindajo i sep? rätta mig om jag är helt ute i det blå....

• Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-01-27 07:14:46 följande:
    Tja, varför välja det ena eller det andra? Drömmer Jag kommer gärna till Eskilstuna och säger hej. Har funderat på att dra med mig hela gänget till Falun i sommar och då ligger ni ju nästan "på vägen".
    *harklar sig*
    då passerar ni ju sthlm också

eller så tar jag min (då förhoppningsvis) 3-manna cirkus och sticker ner till parkens Zoo så kan vi ju hänga där och kika på djuren och picknick:a ...
    se jag väntar inte på inbjudan, jag tränger mig på Skäms

Och Ase har ju inte långa väg dit heller
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-01-27 07:16:54 följande:
    Prus: Menade du Schenker eller Posten? Eftersom du avrundat uppåt så vet jag inte säkert...
    Spelar ingen större roll, ta det som är lättast för dig, adressen glömde jag men den kanske du har någonstanns?

Just det, glömde ju tipsa Er. Min unge är ju tokig i Nicke Nyfiken så i går på ICA MAXI fyndade jag En Apkul jul, Nickefilm för fjuttiga 29kr... Kanske finns det flera nicke-fans among us
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11