Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

K*B*N, pratar del 11

Har sett knallgrön och mer gräsgrön, enfärgat. Vet inte årsmodell men jag gillar grönt och enfärgat. Synd att du inte har någon lila eller grön då kunde vi gjort bytesaffär

1000 kr är bra pris på uj.

• Asereht

Spanade på en Go på nära håll i affären igår. Den var rätt rasslig dvs det rasslade om den och så är det mkt plast. Men jag har aldrig känt på en rent körmässigt.

Orange är inte intressant då jag har helröd, det är för likt.

• Asereht

Vilka har buggor i tråden numer, frk s har ju hoppat av (om hon inte gömmer något i garderoben). Nif har väl en garderobsbugga och jag har en i omlopp. Katten hade men där vet vi ju inte vad som händer.

• Asereht

Ekorren, klart du ska testa en PT! Annars kommer ju bugaboos syskonvagn i höst plus att uj tydligen lanserar två nya modeller varav en PT typ.

Min minibuse låg i babyläget på PT till han var sju månader. Men vi hade aldrig någon lift utan körde lammskinn och åkpåse. När det kommer till syskonvagn ät PT min absoluta favorit iaf så som vår situation varit.

Kavat, jag vet ju att du har buggor. Fick nog lite hjärnsläpp eller så var det så självklart att det inte fastnade. *s*

• Asereht

Mina har växt jättemkt första tre månaderna och sedan fortsätter de i sakta mak. Alla har följt sin kurva men den ser lite lustig ut i början.

Vi var ju på BVC i förrgår. Liten A är nu vid 10 månaders ålder 70 cm lång och väger 7990 g. han knallar omkring längst möblerna och har ett sabla humör på kvällarna och då är det än så länge bara mamma som duger. Vid middagstid då pappsen kommer hem är dock mamma inte vatten värd.

Det är rätt praktiskt med små barn, kläderna räcker länge.

• Asereht
    SkålHjärtaGott nytt år på er alla! HjärtaSkål

Jag kikar säkert in då och då från soffhörnet och virkverkstaden. Håller på att virka en stor filt av mormorsrutor av restgarner. Tanken är att dottra ska få den i födelsedagspresent. Den dyra presenten fick hon innan hon åkte då jag insåg att hon skulle vilja ha den med på resan. Det var en ipod touch btw.

Klockan 22 ikväll flyger prinsessan hit www.wordtravels.com/Resorts/Spain/Gran%20Canaria/Puerto+Rico för 14 dagars all inclusive. Inte det minsta avis, nehej då! *s*
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Liten Nöffes Mamma ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Asereht

Passau, låter jobbigt.

Vi ska vara hemma och ta det väldigt lugnt idag. Kikande det för här är det snöstorm. *huvva*

Igår gjorde jag kladdkaka utan mjöl och socker. Den blev god och konsistensen blev både kompakt och krämig på en gång. Godast var den väl kyld, smälter i munnen. Med hög och koncentrerad kanaljens blir det mäktigt på mer än ett sätt så man äter inte mycket åt gången vilket ju är bra.

• Asereht

Saddlebags är defenitivt snyggast men pt pannierbags rymmer ungefär tio ggr mer. Jag tyckte de var suveräna och hade oftast bara en på. I den hade jag en tygkasse med handtag som var lätt att fiska upp vid behov.

Saddlebagen hade jag på handtaget eller på stallbroderns baksida som väska till mina saker dvs mobil, plånbok osv.

• Asereht

Principen är bra. Saddlebagen har ju samma princip men jag gillar inte utformningen. Saddlebagen passar mig bättre som pyngelväska.

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11