Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

Imorgon ska vi in på UL och kolla fostervattenmängd... inget att vara orolig för men pga att det inte fanns någon direkt vatten avgång med dottern och när hon kom ut så var det nästintill snustorrt så tyckte BM att vi skulle kolla det nu i v 35 och sedan även i v 39..... känns ändå tryckt och bra att få lite extra koll....

• Tant Pruselius
    Asereht skrev 2011-01-31 15:09:31 följande:
    Topset = ryggdel (sittdelstop), sufflett och liggdelslock.
    oho... det vill du inte släppa nu väll? OskyldigKyssTyst
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2011-02-01 11:29:58 följande:
    Extremt uttråkad...vill ha svar på en fråga som jag inboxat till en viss butiksinnehavare...kanske ska ringa butiken istället eller är man för på då?
    ring!
  • Tant Pruselius

tänk dig gul suffla och råsa åkpåse eller vise versa
    Men offwhite är bara till bee+, men det kanske är det du är inne på nU?

• Tant Pruselius
    passau skrev 2011-02-01 16:19:46 följande:
    2bee o Borås ase lonsultera riski
    rena grekiskan det där....
    Ekorrfamiljen skrev 2011-02-01 17:38:41 följande:
    Gul är fin, men rosa är finare! *bestämmer*
    rosa är fin men jag hade tatt gul i stället... gul är mer min grej... eller rött!!!
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2011-02-01 21:43:38 följande:
    Passau - de är så pass dyra att med frakt skiljer det en dryg femhundring mot den nya jag har på gång. Den nya har ju garanti också.

Prus - Rött är fint med. Rött och gult tillsammans är riktigt wow. Jag har lite hemlisar för mig. Så fort den här affären är i hamn så ska jag tala om.
    oho ! I like hemlisar, eller nej! Men jag gillar när man får reda på hemlisar... och då är det inga hemlisar längre, så eg gillar jag inte hemlisar..
    Nääääääär beräknas affären vara i hamn?
  • Tant Pruselius

ase - jag har inboxbombat dig

Och va tomt det är här - vart håller ni huuuus? Nif ? Lindajo? Frk S blivit kidnappad av falun?

• Tant Pruselius
    Asereht skrev 2011-02-02 11:08:58 följande:
    Vi sitter och väntar på buss hem från stan. Har varit på ettårskobtroll med nöffen.
    hur gick det?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11