Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Asereht: kollar dina telningar också på Barda? Det är favoritprogrammet för Maja och följaktligen också för hennes lillebror. Deras kusin har sökt till nästa säsong och jag har lovat Maja att åka och kolla på inspelningarna om hon kommer med. Det lär ju vara många sökande så det är nog ganska safe

• Fröken Småland

Usch, på måndag skall jag ha opponering på min filmtenta. Det betyder att någon skall ge mig en massa kritik på mitt arbete och det är inte kul när man redan tycker det är svinjobbigt att se sig själv på film. Men det är lika för alla och jag skall också gnälla på någon av de andra så imorgon skall jag sätta mig och se riktigt kritiskt på hennes film. Tråkigt moment.

Men sedan är vi färdiga (förutom några avslutande seminarier) så om jag inte behöver göra om något så kan jag lägga Pedagogiskt Arbete 1 till handlingarna och starta en ny mapp med namnet "Den språkande människan".

• Fröken Småland
    Lindadjo skrev 2011-01-14 19:51:30 följande:
    Nä du, även jag är nog gammal att minnas det programmet Så överlägset gamla är ni allt inte

Jag är 33 år, 34 till hösten.

Är det det gamla chassit som gäller alltså? Bäst att börja sätta in sig i det här nu...
    Jag kommer självklart att köpa begagnat, har inte pengar till någon ny bugga.
    Jupp, gamla chassit rules. Men köp Nifs Frog när hon lagat den, rätt vagn till rätt pengar!
    ~~~~~~ Ladda ned Counting Cars till din iPhone ~~~~~~
  • Fröken Småland
    Tant Pruselius skrev 2011-01-14 20:01:57 följande:
    Frk S vad är coutning cars?
    Det är en iPhone-app som jag fått i uppdrag att sälja Det är en ytterst enkel app som kan användas för att föra protokoll över bilar man mött i olika förger (tidsfördriv med barnen i bilen ) Flest bilar vinner, jag väljer alltid rosa
  • Fröken Småland
    Lindadjo skrev 2011-01-14 20:09:19 följande:
    Är frogen så mycket mindra än camen? Tänker på hur stor Zebastian var.... vill ju inte byta vagn direkt.
    Fem cm på hela ramen. Inte särskilt stor skillnad och Frog (och Gecko) har en stabilitet som Cameleon saknar och som jag värderar högt för köregenskaperna.
  • Fröken Småland

Prus/Nif: den denimklädseln är väl till Cameleon? Fast den passar ju även på Frog

Passau: får du en Explorer nu då?

Zasata: har du fått din nya PT?

• Fröken Småland
    Nifelheim skrev 2011-01-15 08:42:12 följande:
    Absolut, men den släpper jag nog inte helt förrän jag fått använda den igen. ÄL nu typ så vi får väl hålla tummarna :-P
    Menar du allvar? Har grannen gett ok angående befruktning? För ni har inte försökt alls på senare tid va?

*håller tummarna för att Elric somnar tidigt*
  • Fröken Småland

Jag handlade julklappar (!) igår på Lindex rea. Blir inte de här ljuvliga på ett par små söta tvillingar?
    (P.s. Lilleman fick en också för han har ju bara *räknar efter* nio ? lurvar)
  • Fröken Småland

Och så morgonens gnäll: Fick en faktura på Tradera på 33 kronor. De två auktionera som den baseras på var helt utan extra tillägg och inbringade 225 kr. Dvs Tradera tog 15 % av vinsten. Snart är det bojkott på dem alltså

• Fröken Småland

Grattis Nif, vilken tur!

Prus: jag köpte den turkos till lilleman fast hade den cerise funnits i hans storlek så hade jag köpt en sån också *missbrukare*

Nu skall jag fortsätta sy min Bee-klädsel Obestämd

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11