• passau

K*B*N, pratar del 11

Pruseluskan skrev 2010-05-11 19:30:30 följande:
    menade gecko!!!
    S får plats i en Gecko men har huvudet i sufflan...
  • passau

Är ute i stugan och har inte fått datorn att funka... (glömt återställningsskivorna när jag trodde jag skulle ha tid)

annars är det super att bara vara! och röja å fixa...
    har itne läst ngt, men önskar alla en mysig kväll!
    Liten M är 1 år idag hur gick det till?
    åter på måndag! CU
  • passau

snälla hjälp mig!

ska på bröllop i sommar och kan inte bestämma mig...
    vilken är finast?

den rosa tänkte jag ta bort blommorna på och bara ha den stora i ena sidan och den lila tänkte jag ta bort rosetten på...
    snälla hjälp mig snabbt så jag kan beställa innan jag ångrar mig

http://cgi.ebay.co.uk/Vintage-Embroider-Floral-Cocktail-Dress-L-12-14-Violet-/160435279002?cmd=ViewItem&pt=Women_s_Clothing&hash=item255ab0149a

http://cgi.ebay.co.uk/Flower-Tassel-Trim-Cocktail-Dress-UK-S-6-8-Plum-/150442697320?cmd=ViewItem&pt=Women_s_Clothing&hash=item2307156268

• passau
    Nifelheim skrev 2010-05-18 06:58:34 följande:
    Meen. Den blå phil&teden med grafitti-mönster har jag aldrig sett irl. Sålde den väldigt dåligt? Eller har folk inte ledsnat på den ännu? *suuugen på en blå vagn*Annars lutar det åt vibe nu. Tycker att den är klart snyggast av P&T vagnarna, men verkar vara många som varit missnöjda med den *velar*Nåja, måste cykla iväg mot dagis strax. Bilen är på verkstan så det slutar väl med att jag inte har råd med någon vagn alls
    jag har en grön grafitti!
  • passau
    Angel Gbg skrev 2010-05-18 11:07:34 följande:
    Nif: Graffittivagnarna sålde nog inte så bra för när jag skulle ha PT så såldes dom hos affärerna för mer eller mindre inget... du är närmare ett år försen om du vill ha en sån ny =)Förlåt vem det nu var men min hjärna är kokt.... vem var det som sydde mitt överdrag till PTn Passau??? (har för mig det men det kan likagärna ha varit någon annan) Skulle behöva be om en tjänst hos någon syglad varelse
    inboxa!
  • passau

här i mini-stan kommer många ff fram och frågar om PT, å då har vi haft den i snart 2 år

• passau
    Lindadjo skrev 2010-05-18 21:51:28 följande:
    Kikar in lite snabbt, vi har en sjuk dator så det blir inte att sitta speciellt länge... men ni har ju inte saknat mig ändå så..... snyft...Här är allt precis som vanligt, jobb, jobb, jobb... och massa jobb hemma oxå. River tapert och har oss, men kommer nog aldrig få det klart. Hade hoppas på att var någolunda klar till juli iallafall när alla sommargäster kommer till oss, men jag är skeptisk nu, vi jobbar ju hela tiden. En dag ledig i veckan hinner man inte renovera speciellt mycket på sånt är livet.
    vi saknar dej alltid

kan bara hålla med om renoveringen...
    vi håller på i 2 hus dessutom...
    och försöker rensa ur en källare med 2 små barn och en hamstrande mamma som inte vill slänga ngt och tyvärr har både vind och källare att hamstra i...
    men nu ska d bli gästrum + flytta ner tvättstugan + ordentlig förvaring med en vägg och dörr sopm inte finns just d, en gillerstuga ska d bli med... kanske ska hinna ha lite sommar med...

*jag är ledig hela sommaren och har inget att göra* eller hur
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11