Inlägg från: Riskiflickan |Visa alla inlägg
  • Riskiflickan
    Lokatt skrev 2010-09-10 14:29:33 följande:
    kavat, hon har bara flytande aerius, ba om få smälttabletter eller något, men fick aldrig några när vi var in, ska säga till han när han ringer och meddelar blodprovsvaren. Tyckte för övrigt att han var riktigt snål med blodprovtest! Han provade bara fisk (igen, gjort på prick) i vit variant, vi ville ha lax med, inga skaldjur provade han, inte äpple som vi bad om. Bara vit fisk nötter och något tredje jag glömt..
    Med sådana reaktioner borde hon ha betapred å epipen också....
  • Riskiflickan

Förutom munsönderfallande loratadin el aerius (förstnämnda billigare) finns dock att köpa receptfritt med å det är BILLIGARE än att få på recept.

• Riskiflickan

Idag skall vi trotsa vädret å gå med sonen på liseberg för första gången fick ju ett lisebergskort från jobbet, så det ska utnyttjas jobbar i helgen, men bytte förra fredagen för att den andra nattssk skulle på fest, så idag är jag leeedig..... imon går jag på 21, men det är bara två nätter innan långledigt nu då.... lyx!!

Sonen fick snabbt en ny mössa dagen till ära, sååå varmt är det ju inte..... å vinterkläderna har maken stuvat undan på vinden så jag inte kan nå dem.... *mummel*

• Riskiflickan
    Lokatt skrev 2010-09-10 15:17:23 följande:
    då ska jag gå och köpa det Det är nytt för mig, allt det här med allergin och kring det, så är tacksam för alla råd och stöttningar jag fått här inne

Idag har hon "skador" på innsidan av läppen kvar från igår med räkorna. Det ser ut som en blandning mellan blåsa och frätskador! En stor som tippen på ett lillfinger och en halva den stl. inte helt runda som blåsor utan oregelbundna, alltså ganska stort på ett barns innsidan av underläppen!
    Ni borde få en riktigt ordenlig total-utredning. Konstigt att de håller på sådär..... på sonen gjorde de en total översikt och gick in¨på  detaljer när de såg vilken grupp han reagerade på....

Själv får jag en ny utredning nu efter jordgetingarna som gav mig anafylaxi..... så jag går just nu å tar en massa prover.....
  • Riskiflickan

Imon river de upp mitt badrum Ska bli skönt att få det färdigt, 16:e april skar de ju upp golvet för första gången.

• Riskiflickan
    Fröken Småland skrev 2010-09-12 18:27:51 följande:
    Ja, hur går det med dina planer? Det är höst nu Drömmer
    hihi.... ja. det återstår att se
  • Riskiflickan

Fr S haha... ja, bara inte jultomten kommer med bebis, för DET är för tidigt det isf.... jag hoppas jag får gå bra mkt längre denna gången än förra när det väl är dags

• Riskiflickan
    Lokatt skrev 2010-09-13 09:37:29 följande:
    idag har dagis utvecklingsdag och jag står utan barnomsorg, missar två viktiga lektioner! *surar över allt jag måste läsa in på egen hand*

funderar så det knakar över en tävling, eftersom det är ont om hundfolk här så är ni väll lagom insatta, men det handlar om min lydnadstävlingsdebut, om jag ska våga anse mig klar nog att ställa upp i tävling om 5 veckor. Stor självförtroende fråga, samt en stor portion mod. drömde tom. om det i natt!

Fr.s det blir en nätt liten tripp till falun alltså.. visst bokade du boende så du sover i lugn och ro (ensam)?
    Klart att du ska, bra att prova så vet du vart du står sen!!!
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11