K*B*N, pratar del 11
* snart är en bugaboo cam i jeanstyg på väg hem på posten till mig*

Åhhh *avis*
Du får fota och slänga in bilderna här i tråden sen så att jag vi kan dreggla över den sen
Åhhh *avis*
Du får fota och slänga in bilderna här i tråden sen så att jag vi kan dreggla över den sen
Leende: jag är föräldraledig med vår son V som är 15 mån Har sökt utbildning till hösten som jag hoppas att jag kommer in på.
Förresten, trist med foglossning! Jag hade också det från vecka 20 typ, hemskt!
Bohus får gärna flytta till mig, puman och Prus och öppna sitt café här
Men 4522:- som kursen står idag för en denim är väl ok frk s? Plus frakt då, tror de brukar ta 26 pund typ.
Nix, räknade på pund men nu har kursen ändrats ser jag. Den låg på 9,20 tror jag när jag kollade. Nu ligger den på 10,49 (forex) :-/ Men is i magen och längre pund om ett par dagar?
10,10 ligger pundet på hos ekonomifakta. 4900:- för ett bee då alltså och så frakt.
Men då är det nog lättare med rekl osv hos en svensk butik
Och ja, jag är 22 år.
Bohus: det är ju därför du syr till mitt bee De kan inte försöka dig på en matchande sufflett till chili-klädseln? Tycker f.ö att du ska börja sy dynor och sälja utanför vår krets
love it!
Fick av de vita spännena till selen på beet (de som sitter överst) hur lätt som helst, men får inte tillbaka dem. Vad gör jag för fel?! *sliter av mig håret* det sitter några svarta ploppar där i hålet som sitter i vägen för att man ska kunna trä igenom den vita plastsaken som sitter på selen.