Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-04-28 09:05:51 följande:
    Åh, har ni sett Traderas nya vinnarmail? *gillar massor*
    måste ha kommit nya idag?
  • Tant Pruselius
    Nifelheim skrev 2010-04-28 09:13:43 följande:
    Oj. Jag har ju två buggor också. Tyvärr är den ena i princip osäljbar i skicket den är i nu, och den andra har jag alldeles för mkt separationsångest ifrån, men hur smart är det att ha nästan 10 000 i bara vagnar (o delar till tidigare nämnda vagnar) som bara står o tar plats när man har dåligt med pengar.
    förstår helt vad du menar... Har en affär som förhoppningsvis går i lås i eftermiddag, det är K som sköter den affären så man vet ju aldrig
    Men av säkerligen 20mail där folk undrar om vagnen finns kvar så är det denna och en till som svarat efter det att jag svarat att Ja den finns kvar.
    Nifelheim skrev 2010-04-28 09:13:43 följande:
    Oj. Jag har ju två buggor också. Tyvärr är den ena i princip osäljbar i skicket den är i nu, och den andra har jag alldeles för mkt separationsångest ifrån, men hur smart är det att ha nästan 10 000 i bara vagnar (o delar till tidigare nämnda vagnar) som bara står o tar plats när man har dåligt med pengar.
    en bra form av pansionspar om du frågar mig
    Asereht skrev 2010-04-28 09:16:17 följande:
    Same same, när jag bestämt mig för en ny ordning så vill jag att det ska hända grejor direkt. Skitirriterande på att vänta på att någon faktiskt nappar. Är lite trött på folk som ställer frågor och sedan inte går vidare. *blä*
    ammen!!!
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-04-28 09:19:48 följande:
    Äsch, jag sitter ju här och ljuger! Det var ett "sålt objekt"-mail som jag fick, inte ett vinnarmail. Snyggt och bra är det i alla fall *muttrar något om att man åtminstone får lite för de snordyra auktionsavgifterna*
  • Tant Pruselius
    Pruseluskan skrev 2010-04-28 09:20:34 följande:
    inte ammen utan amen! (?) skyller på Ordblindheten...
    annars blir det ju mer som am-men hallå! visst?
    fast med bara amen kanske det blir a-men?
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-04-28 09:41:36 följande:
    Såld och såld... Jag gillade den inte för ett år sen för jag tyckte att han var för liten för att åka framåt då. Men nu tycker jag det är helt OK och han sitter som en gud i den och den är grym att köra. Så är man inte känslig för framåtvänt så är den perfekt som sommar/rese/allroundvagn. Cameleon är en riktigt lyxig barnvagn som håller hela vagntiden men som är överlägset bäst de första åren, därav att jag rekommenderar dig Bee. Och så en Cameleon sen till bebisen när den kommer
    Låter ju som om Been är precis vad jag behöver
    Hur är den på grus? det är det vi har här runt våra hus i föreningen...

Då får det heltenkelt bli en cam (förhoppningsvis) längre fram..
    Camen bättre än gecko - frog?
  • Tant Pruselius
    Lokatt skrev 2010-04-28 09:52:19 följande:
    men bee går ju att ha mot sig?? du går upp i ledning i kreativaledet här alltså? Kul att du kommit igång och sy! kliar det mer i overlock-köpar-tarmen nu än? prusse och ekorren, som ni sett har jag haft extremt med plugg, körkort sjukgymnast mm. så jag ber att få återkomma snart med mail kring smycken
    Nemas problemas!

Mailar du ang ide kring mitt T armband då?
    Tror min "hemliga kompis" här på jobbet ska få sitt armband i valborgspresent, hade tänkt vänta med det till nästa månad då vi ska avslöja vilka vi är men jag kan inte hålla mig, hon kommer bli helt överlycklig. Återkommer om detta
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-04-28 10:35:49 följande:
    Någon som vet lite om brio. Själv har jag noll koll. Isf undrar jag om de där lösa happyklädslarna till sittdel möjligtvis skulle passa på en nova eller en duosittdel. Kan inte mdoellerna men nova var väl föregångare till happy har jag fått för mig. Novor kan man iaf hitta billiga men de har ju ofta så fula klädslar. *snobb*
    inte helt hundra men jag tror som du att nova är föreg. till happy...kan ha fel.

Rött är väll fint? *jagar Bee*
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11