K*B*N, pratar del 11
FINA OLLE!!!! underbar...
FINA OLLE!!!! underbar...
Jessika, hoppas alla känslor kommer ikapp och ni blir lyckliga med det beslut ni fattar. Och visst ÄR det ett mirakel. Men man måste också orka med. Kram
Passau, blev du nöjd med affären? Satte du sprätt på pengarna på rea direkt eller?
hoppas vi hinner jobba undan lite idag (hade hoppats på att kunna smita helt å hållet) så vi kan leka med Passau idag.3 av 4 häri vaknade med ögonen hopklibbade (ögoninflammation?), jag trodde det berodde på att jag var ute och körde som en tjuv i natt eftersom omaken glömt mobilen i en båt 1,5 mil bort - och ska köra hela långa dagen idag så den kan behövas... Fick klättra över ett stängt staket och smyga omkring klockan ett på natten... var helt beredd på att bli fångad av nån polis...
Skönt Jess, med tanke på den ambivalenta situationen. Märkligt, jag drömde om er i natt att det blev en bebis till och ni var helt nöjda med det. Men jag är glad för att ni slapp ta något jobbigt beslut, oavsett vilket det blivit.
Gick just ut med två gummistövelsprydda barn mellan skurarna och hämtade in 4 varma ägg från hönshuset och rätt ner i pannkakssmeten. Det är vardagslyx
Jag bär A, 3 år och runt 15 kg emellanåt utan problem. I vintras bar jag tom 5,5 åriga C, runt 20 kg, när han somnade på färjan från Koh Samet i thailand - bar till moppen, sen åkte vi iväg thai-style Lilla A först, pappan, jag och så C hängades ut över bakdelen på moppen. Vilken syn. Men det gick finfint.