• zasata
    passau skrev 2010-05-14 20:43:36 följande:
    Är ute i stugan och har inte fått datorn att funka... (glömt återställningsskivorna när jag trodde jag skulle ha tid) annars är det super att bara vara! och röja å fixa... har itne läst ngt, men önskar alla en mysig kväll! Liten M är 1 år idag hur gick det till? åter på måndag! CU
    Ja det har gått så snabbt..
  • zasata
    fabi skrev 2010-05-14 22:01:42 följande:
    Är helt slut,,, varit på AL och tagit prover på min 4 åring inför läkarbesöken på gastro om några veckor,,men redan idag fick jag svar på blodprovet från vår vårdcentralen ,, vi fick en brev där det stog att han har låga vårde på vittablodkroppar och plattablodkroppar...att vi ska boka en ny tid inom 2 till 3 månader... Japp,,så nu sittar jag här och är lite nojig som vanligt och goglad lite och det var någ inte så bra för det var inga bra svar jag fick,,,
    min kompis son var helt utan vitablodproppar det man får göra är att få en spruta varje dag rästen av livet. dom klarar 4a dygn i kylskop dom sprutorna.
  • zasata
    Nifelheim skrev 2010-05-15 21:15:01 följande:
    Hihi tvärtom, just nu är det inte synd om mig.. Jag är barnledig ikväll och insåg hur otroligt mycket det gör för själen att få vara ifred några timmar. Var läääääänge sen sist nu.
    Oj var är sonen då?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11