K*B*N, pratar del 11
Nif förresten: du vet att Mecenat bjuder på en Traderaannons i månaden med extra allt va?
Nif förresten: du vet att Mecenat bjuder på en Traderaannons i månaden med extra allt va?
Jag tror att alla håller andan för att Nifs befruktning skall lyckas
Nä, jag har filat på min opponering till imorgon. Jag skall gnälla på en kursares arbete och en annan skall gnälla på mitt. Som uppgjort för bråk med andra ord
Nu skall jag hämta min söta dotter som sovit hos en kompis inatt. Hon vill helst leka och sova över med kompisar varje dag
*tröstar Prus med choklad och smågodis*
Nämen fy Lindadjo! Stackars liten, hoppas du får i honom vätska snart, det går snabbt med uttorkning på de små
Jag har rast nu, halva gruppen kvar. Jag har försvarat min film och det gick jättebra. Däremot har jag inte opponerat på min kursares film ännu och det är minst lika viktigt att kunna argumentera för varför man tycker si eller så. Och man måste tycka, annars framstår man ju som dum i huvudet, läraren har också sett alla filmer.
Men 1-0 till Fröken Småland so far alltså
Min lilleman fick en iPod i julklapp Pinsamt till en 3,5-åring men vi resonerade såhär: det är ju inte "värre" än ett Nintendo DS som många har, bara dyrare. Och med bra mycket bättre grafik. Dessutom så blir det inte särskilt mycket dyrare i sista änden då hela familjen har samma iTuneskonto och vi bara betalar för appar en gång och alla fyra får dem (Maja fick också en iPod). Går med andra ord att variera i evighet och det finns oerhört många bra gratisappar.
Det allra bästa är att julklappen betalades av mormor och morfar
En iPod touch kanske jag skulle förtydligat.
P.s. Jag fick (minst) godkänt på tentan *dansar runt i huset* Nu skall jag fortsätta sy på min Beeklädsel
K Kavat: I Bugabootråden spekuleras det om det går att använda en Geckoram på ett Cameleonchassi men det tror inte jag. Tvärtemot funkar inte, det är jag helt säker på (förutom om man bara skall ha den i låst liggande läge, var det inte så?).
Kan du göra en studie på kompabiliteten på båda håll och återkomma i Bugabootråden? Jag har liksom lovat att du skulle det