Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

Och om du inte fått iväg alla bee sufletter kan du skicka hit dem, och denim elodin

• Tant Pruselius

Kommer in lite sent men Kavaten - du ÄR en super mAmma/människa och f*ck dem som inte fattar allt slit och arbete du gör för dina kära !!! *kramar i mängder*

• Tant Pruselius

idag fyndade jag en röd brio flecceåkpåse för 30kr! Tror den kommer bli superfin till denimet, eller nej jag vet
    För visst sitter väll fleccepåsen bra i buggan, Ase?

Och en pop. rygga lillamodellen för 20kr, en aussie solsuflett för 20kr i obrutenfrp.

• Tant Pruselius
    Tant Pruselius skrev 2011-02-05 14:48:40 följande:
    idag fyndade jag en röd brio flecceåkpåse för 30kr! Tror den kommer bli superfin till denimet, eller nej jag vet
    För visst sitter väll fleccepåsen bra i buggan, Ase?

Och en pop. rygga lillamodellen för 20kr, en aussie solsuflett för 20kr i obrutenfrp.
    och 2 nicke nyfiken badbollar för 1kr, det var T bästa!
  • Tant Pruselius
    Ekorrfamiljen skrev 2011-02-05 16:52:25 följande:

zasata: Usch, det låter hemskt! Hoppas verkligen ni får hjälp nu.

passau: Vilka fynd! Avis, vill också till Ulla.. Kul att rummet är klart med.

Prus: Grattis till dina fynd också.

Här har vi haft slappardag, bara sorterat några korgar tvätt och bäddat rent i sängarna och sorterat i köket.. och läst ut en roman och börjat på en ny.

Låter som en alldels lysande dag korren!
    T och K har åkt hem till svärfar och ska ha slagermingel... jag ska på det samma till en tjejkompis och har hängt på microfonen på Thomas Sabo-armbandet och laddat väskan med chips och dipp
  • Tant Pruselius

*rusar in med Nif fynd i baklukan* wääääjh !!!!! Grattis älskade du!!!! Måste ju vara ödet att du nu har camram (+extra allt)

• Tant Pruselius
    Nifelheim skrev 2011-02-06 14:46:49 följande:
    Du är den absolut sötaste o snällaste människa jag känner *pussa på*
    Taaaack. Både för fyndhämtandet och för grattiset. Gick de bra förresten? Verkade hon lika vimsig irl som jag fått intrycket av?
    det var hennes halv flummiga sambo, som förmodligen p r e c i  s hade vaknat och jag kom ju därifrån med + bygel (såg du att den va lite skadad?) och varukorg, perfa ju! allt utom chassi kan man säja, kalaspris! Kul med fynd! Men mest ETT STORT J*KLA FETT G R A T T I S till Plus, its a haleluljah moment ! Kyss

Men jag såg att det endast var 1 svart "pinne/linjal" till liggdelen (alltså klädseln)... tror inte jag tappat den andra utan att det endast fanns en..... men jag har hört att dem går att ersätta med linjal eller annat... sorry! Jag såg det när jag kom hem för dem satt inte i klädseln utan den låg löst i varukorgen.....
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11