Nifelheim skrev 2011-02-08 15:55:36 följande:
Kavat skrev 2011-02-08 15:53:20 följande:
Det är väl just den färgen du snackat om i alla år att du älskar?
KÖP!
Tack. Jag kom precis fram till det också. Skulle aldrig förlåta mig själv om jag inte köpte den och sen inte får tag i någon i "rätt" färg.
Ja det är ju det. Nitron jag hade var ju i den färgen, och det var den finaste, finaste vagn jag haft. Fast i "alla" år var väl att ta i

Färgen kom -10
så blir det en nitro nu då?
Asereht skrev 2011-02-08 16:43:12 följande:
Klart du ska köpa Nif! Du kommer ju bara att ångra dig annars. Den klarblå är ju wunderbar!
Själv försöker jag låtsas som att jag inte är sugen på en bas till, jag behöver verkligen inte eftersom jag kan pimpa de jag har men säg det till "vill ha" som dyker upp titt som tätt!

vilken färg är det som rycker?!
Ekorren - Hääääääärligt att liten korre kickar

Nifelheim skrev 2011-02-08 17:14:13 följande:
hehe. Jag ringde till den blivande fadern och upplyste honom om att han nog måste betala halva och det gick han med på

Så jag ska absolut köpa den i morgon.

tog du det skriftligt ?! Så att det inte är meducinen som talar

Lindadjo skrev 2011-02-08 17:17:41 följande:
Den var ju fin, men det var ju bara sittdelen på den, så då dröjer det ju så länge tills jag kan använda den.
Jag ska se hur mitt "fynd" ser ut när den kommer. Min kompis har den hemma hos sig nu, hon säger att den är lite sliten, men om någon kan fixa upp den så är det jag
Vi får se hur det blir...
Cambågar och fästen, går sånt att köpa löst? Så man kan ha camsuflett på frogen tänkte jag. Visst kan jag väl sy, men nog vill man väl ha någon orginalsuflett med.
och jag kan inte sy men betalar gärna någon som vill/kan sy åt mig