K*B*N, pratar del 11
Fattar ni att Lokatt inte har skrivit i tråden sedan 23/11? Nu börjar jag nästan surna till, hur svårt kan det vara att hinna med att säga hej?
Fattar ni att Lokatt inte har skrivit i tråden sedan 23/11? Nu börjar jag nästan surna till, hur svårt kan det vara att hinna med att säga hej?
Det finns statistik på det där, kan inte någon googla och klistra in här i tråden? Jag smet bara ifrån min moster en snabbis, håller på att göra slingor på henne
Och jag var också på Lindex rea idag. Hittade en orange FIX-jacka för 199 vilket är riktigt bra pris. En petrolblå hade varit roligare men de var inte på rea här heller
Det blev en någorlunda respektingivande påse för en nätt liten summa så jag är riktigt nöjd med dagens shopping. Dessutom kom min första Polarn-beställning idag, den som gjordes igår alltså
*tröstar Zasata*
Vi kan inte vara överens om allt här i tråden. Hoppa in och tjata om annat vetja
Haha, att ha barn är en enda stor oro, fy sjutton
Är det någon som har tips på en bra sajt för Maja att spela spel på. Typ lite enklare snällare spel som Bloons eller memory eller nåt.
Tack för tips om spelsajter. Bolibompa/SVT är tydligen inte kul av någon anledning men jag skall absolut kolla in den Asereht tipsade om.
Tack!
Oooh, då skall jag också "råka" gå förbi Lindex imorgon eller tisdag Vore ju toppen om de kunde rea även overallerna