Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

jotex har 50% på valfri vara!

Nu slutar jag spama er och går och kikar på några avsnitt tre kronor .

• Tant Pruselius
    Lindadjo skrev 2011-02-09 09:46:38 följande:

Oj, vad många du fått ihop Jag ska oxå ha meandiparty, fast på söndag... Och det blir pastasallad här med Haha.

Och då ska jag kläcka ur mig att jag är gravid oxå, det ska bli roligt. Säljaren är en mycket god vän till mig nämligen, och hon vet hur länge vi försökt få barn. De andra vet inte ens att vi försökt

va roligt! Pastasallad is tha shit! Jag brukar alltid göra en egen a la italiano med egen pesto, mozarella och liknande men funderar på en annan variant denna gång med ostfylldfärskpasta, tomater, sallad, chevre honung och valnötter!
    hmmmm......
  • Tant Pruselius
    Lindadjo skrev 2011-02-09 09:58:44 följande:
    oh!!! Vad bra att du länkade till just de där. Jag har ju de liggandes på posten!!! Hade glömt bort det, måste ju hämta ut de innan de åker tillbaka!!!!!
    Beställde de innan jul, men de var restade.
    oho...nu var dem på halva men man måste beställa för minst 200kr... hatar sådant :-/
  • Tant Pruselius
    Lindadjo skrev 2011-02-09 10:12:51 följande:
    Dåligt Men jag kan ju skicka mina till dig? Ville ju ha de till jul. Vi har ingen sån stil här annars, så de kommer ligga i lådan fram till nästa jul. Vill du ha de? Allvarligt alltså!
    Hjärta
    oho! Absolut... men du betalade väll fullpris för dem?!
  • Tant Pruselius
    Ekorrfamiljen skrev 2011-02-09 10:16:31 följande:

Grattis på namnsdagen Prus! {#emotions_dlg.flower}

Jag har en doubbel skiphop, som jag hade till T, tyckte att singeln var på tok för liten sedan hade jag ju med mig halva livet ut
    Jag tänker köra mkt på minikånken denna gång så om någon har sådanna som dem vill sälja så sheppa dem hitåt!
    Pop väskan tror jag kanske ska få flytta....vi får se...
    Asereht skrev 2011-02-09 10:22:27 följande:
    Grattis! Kyss Man ska varje tillfälle i akt att fira, även sig jsälv. Tycker jag iaf. Cool
    jag tycker som du! Kyss

Får alltid cravings efter RB när dem dyker upp på bild... I lajk!

Sotarn har vart här och sprungigt på taket, kaminen är nu fullt brukbar !
    Skickade sms till K - come on baby light my fire !
  • Tant Pruselius

den här katten är inte som alla andra, vägrar vatten om det inte kommer i rinnande form... helst i  duschen...

• Tant Pruselius
    Nifelheim skrev 2011-02-09 11:22:48 följande:
    Grannens snuskiga kiss-katt är ju en bengal. Han äääälskar vatten och badar gärna/plaskar runt med leksaker stående i maghögt vatten. Ser lite stolligt ut faktiskt
    Hjärta

funkar din jycke ihop med kattor eller är grannens katter hemma hos sig?
  • Tant Pruselius
    Lindadjo skrev 2011-02-09 12:51:56 följande:

NU minsann... jag gjorde det. Tog mig (och pojkarna) till provtagningen, och hade sånt tur så när vi kom dit var det INGEN där. Rätt in på provtagningen bara, så var det klart på 5 minuter. När vi gick ut, så satt det 4 pers i väntrummet. Phu, vilken tuuuuur

Och så har jag hämtat paketet med lyktorna. De var ju rätt stora Gissar att frakten kommer gå på en del där prus.... ska väga och mäta lådan och se vad det blir.

Lindadjo skrev 2011-02-09 12:56:34 följande:
    Huuuuu.... 84 kr i frakt med posten 
    Oj ! Ja då blir det ju precis fullpris för dem
    Nifelheim skrev 2011-02-09 15:56:33 följande:
    Nu är liggdelen hämtad och ooooh så fin den är. Inga kort idag, för tyvärr får den stå kvar i bilen eftersom min mamma annonserade att hon tänker komma på besök i morgon. Hon behöver INTE veta något ännu
    Hennes besök gör även att jag borde röja undan lite här hemma (läs. slänga in tradera IKEAsäckarna i klädkammaren och dammsuga lite), men jag är så vansinnigt trött att det känns som ett helt omöjligt projekt.
    vila ! Städet finns kvar till en annan dag ! {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11