K*B*N, pratar del 11
jotex har 50% på valfri vara!
Nu slutar jag spama er och går och kikar på några avsnitt tre kronor .
jotex har 50% på valfri vara!
Nu slutar jag spama er och går och kikar på några avsnitt tre kronor .
Jag har namnsdag i dag ! Och även om jag har lite köpstopp så borde jag ju få iallafall 1 gift? Visssssssssst!?
- dessa va fina ! www.jotex.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=273302&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=
Oj, vad många du fått ihop Jag ska oxå ha meandiparty, fast på söndag... Och det blir pastasallad här med
Haha.
Och då ska jag kläcka ur mig att jag är gravid oxå, det ska bli roligt. Säljaren är en mycket god vän till mig nämligen, och hon vet hur länge vi försökt få barn. De andra vet inte ens att vi försökt
Grattis på namnsdagen Prus!
den här katten är inte som alla andra, vägrar vatten om det inte kommer i rinnande form... helst i duschen...
NU minsann... jag gjorde det. Tog mig (och pojkarna) till provtagningen, och hade sånt tur så när vi kom dit var det INGEN där. Rätt in på provtagningen bara, så var det klart på 5 minuter. När vi gick ut, så satt det 4 pers i väntrummet. Phu, vilken tuuuuur
Och så har jag hämtat paketet med lyktorna. De var ju rätt stora Gissar att frakten kommer gå på en del där prus.... ska väga och mäta lådan och se vad det blir.