Nifelheim skrev 2011-02-10 07:49:57 följande:
Jag kan fota hur de ska sitta sen. Har ingen aning om ifall de passar på Cam dock. har inte frog bredare styre?
Asereht skrev 2011-02-10 07:43:34 följande:
Dessa?
www.tradera.com/Bugaboo-frog-clips-auktion_34...
Det är väl väskkrokarna, trodde inte det fanns olika till cam och frog utan att det var samma. Däremot säljs de inte och jag har hört att folk hellre använder jujubekrokar, tinkafu krokar eller liknande. Själv har jag mina J-hookz.

Det förstår jag inte. Jag har jujubekrokar också, men Buggans bagclips är oslagbara. Jag gillar iofs att ha skötväskan hänga över styret och inte bara i öglor (tycker det ser rangligt ut).
gulle du!
Nifelheim skrev 2011-02-10 07:51:28 följande:
Här syns de förresten. De sitter liksom på skumgummit på handtaget alltså. Ser du?
mjaaaa....sitter dem med "sperimesvansarna" uppåt och man kilar in remmen ?!
passau skrev 2011-02-10 07:56:14 följande:
prus: vi hade samma race med kläder... Men hon skulle bara ha tights å klänning... Jag förhandlade typ om du tar på dej linnet å ett par byxor å en kofta får du ha kjolen i morgon så är du fin 2dgr eller slängde d i tvätten/gömde d

elakt men nu funkar byxor men vi kör oftast jeans-leggings en bra kompromiss här... När d var som värst gick hon upp å klädde av sig å tog på sig annat själv

ja det är precis så det är här oxå, hon sliter liksom av sig kläderna så står man där på ruta ett och river sig i håret..... hur mkt ska dem få bestämma? Vill inte vara för sträng men vill inte heller ha en unge som styr hela familje....
*känner mig misslyckad* Nu ska vi se hur det går med tandborstningen.....som faktiskt flytit på i några veckor
*ritar kors i taket*