K*B*N, pratar del 11
Tittar in en snabbtitt i vagnsstädandet. Jag håller på att klä om, gå igenom lagret och funderar.
Just nu velar jag om problemet vilket åkpåse som ska i vilken vagn och med vilken klädsel. *s*
Fick en snilleblixt imorse och var ju så klart tvungen att börja rodda om. Jag har ju en sån där reseväska till PTE3, har försökt sälja den men fick inget napp förutom ett otroligt lågt skambud som jag ansåg inte var värt besväret att besvara öht. Eftersom det är en mkt stor väska (fyrkantig) i kraftig canvas med plastad insida så fick jag en plötslig idé om att den vore perfekt att förvara alla klädslar, topset och åkpåsar i istället för att ha dem i påsar inklämda i garderoben. Sagt och gjort, nu rensar jag ur och går igenom.
Tvättar och torktumlar mellan varven också. För sånt måste man ju göra.
Storbus fick ett Nintendo DS i julkklapp av mormor. Storasyster fick en iPod touch. Nu önskar sig mellanbusen också ett DS så vi får väl se hur vi gör. En sån där adapter låter ju hur intressant som helst, typ ett minneskort om jag förstod rätt när jag googlade, eller fattade jag fel?
Igår var dottra hem på middag, solbränd och med massa små flätor i håret på sidorna. Härligt att se henne och kul att få info och bilder om resan. Vi pratade lite framtidsplaner och utbildningsfunderingar också.
Passau - jag messade dig på fb.
Lindadjo - Pratar dina grabbar engelska?
Frk S - Bra jobbat!
Nähä, nu är mellanbusen hemma och det krävs lunch.