Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

K*B*N, pratar del 11

Lindadjo skrev 2011-01-17 19:50:52 följande:
    Stripes, oh stripes! Oh, me like.... Hjärta
    Se ovan.
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Asereht
    Lindadjo skrev 2011-01-17 19:55:43 följande:
    äääääälskar din frog, men jag tycker nog allt att pricken över i.et är dina blommor på bumperbaren! Beställer en sån till min bugaboo som jag någon gång ska köpa i sommar
    Så klart du ska ha bumperskydd.
  • Asereht
    Nifelheim skrev 2011-01-18 08:50:23 följande:
    Nu är jag tillbaka och tjatar om det där R4. Det verkar ju onekligen bra, men får man verkligen plats med så mkt spel på ett sånt litet minne? *lost*
    2 gig borde man ju få plats med några stycken på men det beror ju förstås lite på hur stora spelen är.

Det var bra pris på sidan Passau tipsade om: www.itsajten.com/sv/artiklar/r4-revolution-till-ds-ds-lite-endast-249kr.html

Men det där med att ladda ned från nätet har jag noll koll på, hoppas på tips där med.
  • Asereht
    Asereht skrev 2011-01-18 08:55:40 följande:
    2 gig borde man ju få plats med några stycken på men det beror ju förstås lite på hur stora spelen är.

Det var bra pris på sidan Passau tipsade om: www.itsajten.com/sv/artiklar/r4-revolution-ti...

Men det där med att ladda ned från nätet har jag noll koll på, hoppas på tips där med.
    Märkte nu att frakt tillkommer på 59 kr, tydligen går det bara att skicka som postpaket. Det är ju fotrtfarande ok pris men det blev ju inte lika billigt. *surar lite*
  • Asereht
    Tant Pruselius skrev 2011-01-18 08:59:19 följande:
    då blir det en tripp till lindex efter doktorn i dag då?

På jakt efter lurvar, om Frk S lilleman har 9 så har jag ju 2 till godo
    *ha ha* Hinner era barn använda alla? Vi har typ en/två fleecar, en softshell och en vanlig skaljacka till vardera och vi hinner knappt använda alla. Det som används mest är vindfleece och skaljacka. Fast minsteman skulle ju behöva en lurv för han har växt ur den vi hade i höstas.Synd bara att jag inte kommer iväg på någon affär förren möjligen till helgen, kanske.
  • Asereht
    Tant Pruselius skrev 2011-01-18 09:40:49 följande:
    Oskyldig
    Du  med förstås. Har du hittat någon vagn än?
  • Asereht
    Tant Pruselius skrev 2011-01-18 09:42:27 följande:
    vilken färg och stl vill du/ni ha? kan kolla om jag kommer till ett L under em/kvällen..
    Ingen aning, vet ju inte ens hur de ser ut. Förstår du hur ofta jag är på stan och shoppar! Kom på att gubben min skulle vara ledig på fredag så jag ska nog ta en tur på stan då. Det gäller att passa på när man inte måste vara hemma och passa på barn som kommer från skolan olika tider.

Sjysst med vagnen. Skål
  • Asereht
    passau skrev 2011-01-18 09:50:55 följande:
    Inte så ofta S får spela ska dessutom få kusinens... Ska se om jag hinner ge henne våra i helgen... Om det blir många som vill ha kanske d blir 15:- för frakten å skivan då jag bara tror jag har en skiva hemma å måste köpa... Hoppas d skulle kännas ok... Om ni inte kommer hit å hämtar dem då
    Jag är på!
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11