Inlägg från: Cs mamma |Visa alla inlägg
  • Cs mamma

K*B*N, pratar del 11

Fröken Småland skrev 2010-08-30 14:02:36 följande:
    Har ni sett att Vi Föräldrar har test av vinteroveraller i nya numret? De har testat (i resultatordning) Didriksons, Name It, Coop, Polarn och Pyret, HM, Isbjörn of Sweden, Reima, Lindex, KappAhl, 8848 Attitude.
    GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH och där orsakade FrS panik.... jag som nyss för typ en timme sen köpte en 8848 ja ja,.... suck vilken Didriksson var bäst??? och varför var 8848 sämst....?
    R.I.P Moffa! SMS:a BESEGRA 3697 till 72988 för att skänka 50 kr till Cancerfonden till hans minne
  • Cs mamma

Vilken Drdriksson var det som vann????

R.I.P Moffa! SMS:a BESEGRA 3697 till 72988 för att skänka 50 kr till Cancerfonden till hans minne
  • Cs mamma
    Asereht skrev 2010-08-31 17:42:58 följande:
    Jag behöver hitta på något kul projekt att muntra upp mig med men vad?
    En girlie-girlie vinterdyna till min PT??
  • Cs mamma
    Asereht skrev 2010-08-31 18:35:10 följande:
    Det var ju jag som behövde muntras upp.
    Jag med älskade vän... och som det kanske vore uppmuntrande att göra något totalt annorlunda så tänkte jag varför inte "göra två flugor på smällen?"
  • Cs mamma

Det är så härligt att läsa i tråden för här är man normal när man har 8 uppsättningar kläder, alltså jag menar kläder som andra tråkmånsar menar skulle räcka att dela upp i 8 helt fullgoda garderober Det finns kläder som jag nu när jag packade hittar och tänker oj wow hade hon en sån

Till mig däremot så använder jag mer eller mindre samma samma, jag kan egentligen ta direkt från tvättkorgens rentvätt och sen bara ner i smutsen efter en dag, har inget behov att gå in i garderoben för där finns ändå inget som passar. suck...

• Cs mamma

Ja i denna tråd är det normala det som är udda i övriga världen... fast jag misstänker att jag ännu leder "tristess och spontanshoppingen" med min bil eller???  Är det någon som köpt något värre bara så där en dag? Måste lägga in  i beräknandet att jag köpte bilen utan att ens se den på mer än ett kort men men jag ääääääääääääääär normaaaaaaaaaaaaaal så gör aaaaaaaaaaaaallaaaaaaaaaaaaa, eller???

• Cs mamma

Passau: Ja du du får nog ta och lära S vad som kommer från kossor och lite sånt innan jag låter henne komma nära C med käk.... men det är så gulligt med I en av Cs bästa vänner.... F*n ungen har verkligen koll på vad C får och inte går äta, hon är baskemig lika duktig som C själv nästan... och tvättar händer och mun utan minsta lilla utan verkligen iväg till toa och inte knuffas eller så utan det är verkligen flytta dig C för jag är mjölkig osv

• Cs mamma

Fr S Om det är MÄN är det heeeeeeeeeeeeeelt ok.... vore bara gött med lite kontakt med sånna

• Cs mamma

Nu befinner vi oss i södra stlm på formula ett hotell. Sisådär kul men billig övernattning iaf. Sisådär kul att det end finns mini tv med kanal 12&4 så jag försöker uppdatera mig i världen via fååånen. Vaaaaad skulle man göra utan den?

• Cs mamma

Aserath ja vad KK hade att erbjuda? Käk till mig och micro till bus + att hon fick leka lite i Småland innan vi åkte till härberget (hotell är för start ord) som även morgondagen spenderas i bil

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11