K*B*N, pratar del 11
Är viben lika lång i ryggen som sporten?
Asereht, grattis till dottern! Skoj med sommarjobb!
Jag hade nog inte heller klarat det misstänker jag..
Jag har ju inte haft koll på ett tag, förutom på den röda varukorgen som gick häromdagen på T för 216:- som jag inte köpte för då kan jag lika gärna köpa en ny.
En röd varukorg som är lagad där kardborren sitter och det ser ut orsaken var att tyget fransat sig. Vågar man ens köpa. Jag lastar rätt fullt kan väl tilläggas. Känns ju som att eftersom en splirrans ny kostar 480:- så är det ju inga stora pengar det heller och då vet man ju att den är hel och funkar? Tänker jag fel?
Vad kostar saker beg nu?
Jag vill minnas att beg topset går rätt billigt? Jag köpte mitt bruna canvas topset för 600 av Kajsan för något år sedan och det var i nyskick. Det enda som finns på T nu är ett nytt svart som ligger på utgångs 600:-
Var är rimligt för ett rött med en svartgrå rand som inte syns. (jag tror ni vet i vilket galleri ni kan kolla!? )
Nif får inte svara för hon är jävig.
Fröken Småland, skönt att det gick bra igår, men stackars liten. Hoppas han mår bättre idag.
Bölden, vet inte. Jag ska tillbaks idag. Lite (underdrift) svårt att se själv.
Berättade jag att de gjorde rent den i fredags och det var bland det värsta jag gjort...?
Foglossningen är värre än någonsin efter helgens kalas, och jag som ändå fick mycket hjälp. Mammor är bra!
Träffade en av svärisarna. Hejade typ och sen pratade jag inte mer med honom och höll mig därifrån... Jag litar inte på mig själv heller, hade han sagt något hade jag nog antingen börjat grina eller skälla ut honom eller rymt därifrån.
Föresten fröken, läste du att jag grattade er båda!?
Asereht och/eller fröken småland, har ni koll? Pliiis!