Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Nifelheim skrev 2010-05-04 20:03:36 följande:
    Sen undrar jag vad som är rimligt pris för en Emmaljunga Twin softy? Halvgammal (mitten på 2000 talet tror jag) och marinblå, med sufflett till. Hittar inte en enda på blocket tror jag. :s
    Fem hundra?
  • Fröken Småland
    zasata skrev 2010-05-04 20:46:26 följande:
    Är det inte samma? tror min kompis gjorde så med orginalfesterna. tycker det är skit fult.Ååå jag är på så jävla usel humör.
    Stort grattis till nya jobbet för tusan! {#lang_emotions_flower} Var det de som tittade på dig, frågade vad du hette och sen sa "vi hör av oss"? {#lang_emotions_dreamer} Det kanske inte blir så illa? Skall Tobbe vara hemma på heltid nu?

Lycka till imorgon!
  • Fröken Småland
    Moltan skrev 2010-05-04 21:20:04 följande:
    Satt precis och funderade på om man skulle beställa en vagn därifrån. 
    Hoppsan, du är på gång att köpa nytt alltså? {#lang_emotions_tongue_out}
  • Fröken Småland

Och när jag ändå spammar tråden; Asereht du undrade ju över tips på saker att sy i retrofrottén. Jag glömde skriva att jag absolut skulle sytt en liten overall till A, typ linne upptill och shorts nedtill. Jag totalbojkottar linne till mina barn då jag tycker att det tigger om brända axlar men på en liten plutt som inte är i solen överhuvudtaget får man passa på

Har ni sett Polarns linne med trycket "midsommar" *flåsar*

• Fröken Småland
    Nifelheim skrev 2010-05-05 07:36:03 följande:
    Råd och Rön?? Skolan, skolan, skolan Aldrig tid för något annat.
    Yes Jag hade två gratis provprenumerationer à tre nummer och tänkte att det kanske kunde falla någon i smaken. Efter lottdragning blev det du och Ekorren som fick dem. Ni känner väl er hedrade?
  • Fröken Småland
    Pruseluskan skrev 2010-05-04 23:01:59 följande:
    Frk S, du verkar vara gölligast i "stan"/landet(?) du
    passau skrev 2010-05-05 07:57:55 följande:
    Fr S du är för söt
    Mera, mera!
  • Fröken Småland
    Thulo skrev 2010-05-05 08:23:06 följande:
    Åh vill byta vagn men vet inte till vad. Ska åka och lämna lilleman på dagis strax, solen lyste från  en klarblå himmel för en halvtimme sen men nu är det grått och trist ute.
    Vad är det kör nu? *glömsk*
  • Fröken Småland
    Thulo skrev 2010-05-05 08:40:57 följande:
    Fast min man tycker inte att bebisen behöver fler vagnar än.......
    Äh, vad vet han? {#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11