Riskiflickan skrev 2011-02-14 10:26:34 följande:
Andra veckan med inskolning... Nervöst fortfarande. Hoppas det går bra för dig idag ekorren!
hur går det?
Asereht skrev 2011-02-14 10:31:27 följande:
Lindadjo - Varför inte klä liggdelen med nytt tyg bara. På så sätt förlorar du ingen stadga eller så. Annars hittar man ju hyfsat billiga liggdelar både på blocket och tradera.
Jag eller vi rättare sagt valde att ta reda på kön när vi fick erbjudandet vid fvp. Dels blev vi för nyfikna och dels så önskade jag liiite mer att det skulle vara en tjej så jag resonerade som så att var det ännu en pojk så skulle jag hinna bearbeta eventuell besvikelse. Fast när vi fick det efterlängtade brevet med svaren och infon så var det mest ett konstaterande och lika glädjande även om wn liten liten del av mig sörjer döttrarna jag inte fick. Nu blir det inga fler försök heller.
om du "bara" fått jäntor.... tror du du hade sörjt sönerna du inte fick då ?
Asereht skrev 2011-02-14 10:37:18 följande:
Jag vill ge er alla en STOR alla hjärtansdagskram!
Här hemma måste någon kidnappat min oromantiske make och bytt ut honom mot en kopia!

När vi kom ner imorse så stod det röda rosor och choklad på köksbordet både till mig och pojkarna. Han hade dessutom ritat ett kort! Jag är fortfarande i chocktillstånd!
Det blev ett helt nytt kök med nya möblerna. De jag köpte då jag flyttade hemifrån för 19 år sen ska få bli besegra och värma oss. Utom stolarna de ska vi spara som extra när vi får middagsgäster.

Oj heja Ase-make! Se o lär - jag fick ett gratis sms

men men...Jag har köpt lakrits pipor till honom