Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

K*B*N, pratar del 11

Jag tycker inte att nya är bättre annat än att ryggen kan bli längre. Annars är det ingen skillnad och den förbättringen motiverar inte det högre priset alls. Men det beror på hur skadad man är förstås och om det är viktigt att ha sista nya (tydligen var det viktigt för mig men jag tycker själv att jag är lite skum )

Jo, förresten, det är lite dåligt högsta sittläge på gamla men inget som bekymrar egentligen. Bee är överhuvudtaget ingen vagn som lämpar sig till små barn tycker jag, den är alldeles för omysig helt enkelt.

~~~~~~ Ladda ned Counting Cars till din iPhone ~~~~~~
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2011-01-27 11:11:11 följande:
    För vår del blir det ju ingen allroundvagn eftersom vi har happyn. Det blir en "på stan vagn" och sommarvagn på utflykter med lämpligt väglag. Tänkte att den borde duga som det. Iom att den fälls i ett stycke så är den ju smidigare när vi har bakre sätet i bilen och mindre plats, buggan går ju in ändå på bredden men då kan man ju inte ha någon direkt annan packning. (samma med happyn). Nöffe lär ju vara en 1,5 år innan det är aktuellt iaf.
    Då funkar den alldeles lysande, det är precis så den skall användas om du frågar mig. Och det gör du väl? Drömmer
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2011-01-27 11:13:20 följande:
    Självklart! Och jag tänkte väl att jag hade uppfattat saken rätt.
    *skickar ut förnyad medlemsavi för klubben för inbördes beundran*
  • Fröken Småland

Ekorren: Skickar med Schenker. Zasata: tog ett snabbt beslut åt dig; det blir posten.

• Fröken Småland

*ignorerar döden - den finns inte*

Träffade i veckan en bekant och stod och pratade en stund. Han berättade att de bott på barnsjukhus det senaste halvåret med sin tio-åring som har cancer. Det ser ut som att han klarar sig men hela familjen är så skadad och låg 

Nä, nu lämnar vi döden va?

Måste säga att jag tror att Zasata har rekord på mod i tråden. Bikinibild! Förvånad Vet inte vad det skulle kosta för att få mig att visa en sån Obestämd

• Fröken Småland
    sarahl skrev 2011-01-28 08:51:27 följande:
    Är det någon som har nå bra sovtips! Vi är helt slutkörda i familjen här över att anton sover som en kratta. Han sover ganska bra i sin säng, men så fort ikommer o lägger oss så vaknar han i stort sett, över i vår säng, sen skall det knölas o bökas. Vatten funkar inte, utan han ska ha välling. 2-4 ggr per natt.

vi går som i dvala, nu funderar vi på att dela på oss o ha olika sovrum, o sova varannan natt med Anton. Men det känns inget vidare.

ingen v de andra grabbarna har gjort på så vis, o vi blir bara mer o mer irriterade för varje natt som går.

Häromnatten hade jag utbrott över hur dum jag var som skaffade ett barn till, hur less jag är på att inte få sova, o att jag inte orkar ta hand om mina barn.

Jag o Maken skulle behöva en STOR paus från våra barn! Det känns inte som jag ger dom så mycket kärler jag borde, även om jag älskar dem över allt annat. Men nu blir mest tjat o gnat på dom!Gråter
    Jag har inga bra tips annat än att jag tycker att varannan natt låter som ett tokbra alternativ!!! Varför tveka?
  • Fröken Småland
    Nifelheim skrev 2011-01-28 10:02:46 följande:
    Fröken S: Kolla inboxen snälla rara
    Svarat!
  • Fröken Småland
    zasata skrev 2011-01-28 16:08:05 följande:
    ingen som är sugen på att låna två barn ett tag?
    Jag! Jag! Jag! Ingår vagnarna? Drömmer
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11