K*B*N, pratar del 11
Vi har iofs haft babyskydd men vi bär aldrig med oss det. Jag har aldrig gillat att göra så utan har alltid lyft över till vagnen så för min/vår del har det inte spelat någon roll om babyskyddet är tungt eller inte.
Vi har iofs haft babyskydd men vi bär aldrig med oss det. Jag har aldrig gillat att göra så utan har alltid lyft över till vagnen så för min/vår del har det inte spelat någon roll om babyskyddet är tungt eller inte.
Håller med om pops hemsida, jag gav upp.
Nu har jag pratat med läkaren och jag har tydligen fått helt rätt antibiotika så det är bara att fortsätta äta. Angående tömningen så var det ingen fara. Jag skulle bara lägga om och låta det vara. Skulle jag få problem av något slag med det hela så ska jag höra av mig igen.
Nu vet man iaf vad det handlar om. Tularemi eller harpest som det också kallas. Eftersom jag inte har djurhållning eller hanterat gnagare så antas det att jag blivit infekterad via myggbett.
Det hände förmodligen i anslutning till vår senaste värmlandstrippp. Inkubationstiden är två dgr och det börjar med hög feber och rejäl uppsvullnade av lymfkörteln i närmast anslutning till bettet. Allt stämmer precis med vad som hände då. Halsflussen var ett olyckligt sammanträffande som gjorde att rätt diagnos lät vänta på sig.
Hur som helst, det här kommer att läka ut men det tar tid och rätt medicin har jag redan vilket är bra även om den gör min mage upprörd. Hur äckligt det än låter så är det skönt att äntligen ha fått diagnos.
Oh glass låter trevligt.
Nu är filten klar! Äntligen! Tog lite extra tid då kantgarnet tog slut men maken ryckte in och handlade åt mig så att jag kunde fortsätta.
120x160 cm blev den. Det duger som soffvärmare eller hur.
Ingen som tänker få en liten flickbebis?
Tja, det sägs ju att efter två av samma kön så säger sannolikheten att det borde bli en till av samma kön. Stämde ju på mig, två ggr tom.