Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht

K*B*N, pratar del 11

Kavat - Jag håller med! Fast jag tycker att jag skulle fått en tjej också. Jag börjar känna mig lite ensam här hemma, tom jycken är ju en han!

Det är väl ok nu men snart har alla strl 42 i skor, basröst och så vidare. Snacka om att vara minoritet. *hehe*

Oavsett så är det viktigaste att våra gravidisar får okomplicerade graviditeter och friska barn.

Nu blir jag nostalgisk, lika mkt som jag hatar sista tiden av väntan så saknar jag de där första fascinerande dygnen med nyfödd. Själva stressen runt dödandet och smärtan kan jag vara utan. Nu har vi inte tänkt få fler barn men annars vete katten om jag skulle våga bli gravid igen för med vår statistik så skulle vi inte hinna till förlossningen. Att föda hemma med fyra mindre barn hemma vore inte heller en dröm precis. *ryser*

• Asereht

Vi hann vara på förlossningen i hela 8 minuter innan det var färdigt. Då åkte vi ändå in direkt när värkarna började. De kom med tre minuters mellanrum från start, när vi var framme vid fl så var det mindre än en minut mellan.

Jag har förvarnat maken om att jag måste gå på stan imorgon.

• Asereht

Zasata - Du uttryckte en åsikt och jag uttryckte min. Jag som tjockis kände mig också påhoppad och dessutom ganska kränkt. Vi delar defenitivt inte åsikter i det ämnet.

Så du behöver inte känna dig mer påhoppad än vad jag gjorde bara för att ämnet diskuterades och du fick respons.

• Asereht

Prus - Första brukar ta lång tid, min första tog hela 2 1/2 timme från vattenavgång till klart. .

Zasata - Jag har ju haft EW och varit väldigt nöjd. Vad vill du veta? Även Angel har haft EW och varit nöjd.

• Asereht

Thulo - Din syrra och jag spelar i samma liga då. Alla mina förlossningar har varit snabba.

• Asereht

Zasata - Kika in på EW:s hemsida, de brukar ha bra filmer som illustrerar funktionerna bra.

Jag hade Sky och den har förändrats lite bl.a. Är formen på suffletten annorlunda nu.
    Den är i storlek som en PT single och den fäller på samma sätt ungefär. Blir liten och kompakt ihopfälld. Jag tycker att den var lättkörd och jag hade inget problem med att däcken pös. Tror jag pumpade en gång under den tid jag hade den och det var typ närmare två år.

Den har ställbar fjädring och helt ok varukorg. Frontbygel ingår i köpet till skillnad från UJ.

Kommer inte på mer just nu men så är jag lite distraherad då vi kollar på film. Jag gillade EW iaf och skulle absolut kunna tänka mig en sån igen när A blivit större. Det enda negativa jag kan komma på är att fotstödet är fult.

• Asereht

Jag skulle behöva lite av den där boafasen. Jag är mer i fasen zombie med ständigt magknip som inte orkar göra något.

Jag har bestämt mig för att inte åka till stan idag. Jag vet nämligen att jag kommer att bränna massa pengar på sånt jag eller snarare barnen inte behöver. Bättre att spara lite för jag kommer definitivt behöva nya sommarkläder.

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11