Nifelheim skrev 2011-02-03 09:59:45 följande:
Kan man få byta till en normal kropp? Jag testade ju minus senast i måndags, men min kropp VÄGRAR fatta att jag inte är gravid. Ingen mens, bröstvårtor stora som tefat (okej, en liten överdrift, men klart större än vanligt) och massor mensvärk.
Är det normalt att vara så skendräktig eller bör man söka läkarvård? Mensen är ju inte jättesen, utan den skulle ha kommit i måndags senast.
Skumt... Men jag tror du skall testa igen om några dagar. Jag testa en eller någon dag efter BIM när jag väntade Maja och det var negativt så jag trodde det stämde. Men sen fick jag superschyssta rattar så min man insåg att det inte kunde stämma

Tant Pruselius skrev 2011-02-03 10:08:20 följande:
Nu tror jag du stjälper henne lite

hon hade nog siktat in sig på gamal bee från butik....
Fast jag tror du har rätt ang andrahansmarknaden på bee+ den dagen man säljer vidare....
Jaa jag halkade påväg till jobbet nu, men i ren reflex såg jag till att landa på sidan... och jag fick inte ont så jag hoppas att det inte är nått farligt... ska till BM nu vid 14 så då får man väll upplysa om fallet så kollar hon kanske lite extra.... och jag känner att "han" rör sig där inne så...
Vad gillar ni namnet Jack?
Jo, jag har förstått att hon förhandlar om ny gammal Bee men jag ville ge en indikation på att 1) det är en bra idé men att 2) den inte får vara för dyr för då blir förlusten för stor vid försäljning. Om man köper en ny äldre Bee för 3.500 så kan man sälja den för 2.500 = förlust på 1.000. Om man köper en beg Bee + för 4.000 nu (vet inte om det går) så kan man sälja den för samma pengar eller högst någon hundring mindre = mycket mindre förlust. Men å andra sidan har man inte garanti osv. Tja, det är svåra beslut vi tacklas med