Lexis skrev 2011-02-16 10:34:35 följande:
Asereht: Haha kul att du känner igen dig!

Jag hoppar öf idag eftersom jag fick erbjudande att fika med en mamma som dock inte e i min ålder men jättetrevlig o hon har en dotter i E's ålder. :) Vi ska även kika på vagnar!

Fika är bra, vagnar ännu bättre !!!

Asereht skrev 2011-02-16 10:39:11 följande:
Jag for omkring i varenda köpcenter som existerade i sthlmsområdet när min tjej var liten. Det var 19 år sen så det var inte lika mkt att välja på som idag.

Med tvåan var jag också omkring en del innan vi flyttade från stan. Hade en stående onsdagslunch med en väninna varje vecka i Kistagallerian.
Men numer kommer man ju knappt fårn tomten, än mindre in till stan. Skolbarn med olika tider gör ju att man blir indre flexible. men det funkar det med, det gäller bara att kunna njuta av lugnet.

Man gör desto mer när de andra i familjen är lediga istället.
Nästa vecka är det sportlov och maken tar ledigt på måndagen. Då åker vi in till sthlm på en heldag med museum och middag tex.

Hur kommer det sig att ni lämnade sthlm? Vart bodde ni? norr om va?
Hon är en riktig "heting" dottra din ! Sådan mor sådan dotter

Asereht skrev 2011-02-16 10:52:34 följande:
Nähä om man skulle ta och klippa lite tyg då, om jag nu kan bestämma mig förstås. Har så mkt tyger jag skulle vilja sy i men man måste ju börja någonstans. Frågan är ju med vad, lika bra att ta något man har mkt av kanske.

glöm inte ta bild !!!
Kavat skrev 2011-02-16 11:34:21 följande:
Och jag börjar fundera på om det spökar på fl, för jag har missat massor av inlägg som kommit citat på senare. Förstår liksom inte hur det går till för jag tycker jag går tillbaks. Eller så är det min hjärna som är knas (vilket den är) igen... Typ gått in i den berömda väggen misstänker jag. För det är inte normalt att må så illa och känna sig så snurrig plus allt annat men inte vara magsjuk det minsta... Men är lite mycket med allt också. Dietisten igår, röntgen av njurar idiag, allergitest imorgon, lämna urinprov och operera min knöl som numera gör så ont så jag måste ha värktabletter, vilken inte hjälper så bra och är sängliggande till stor del. *inväntar operation med glädje*
Insåg just att det är lite synd om mig med.
Oavsett, jobbigt att du är dålig igen.

*kram*
Litens njurar såg ok ut. Nu är det bara skitmedicinen som han bör äta fram till kontraströntgen i april... Får se om vi ger den för han mår verkligen inte bra av den...
När har ni tiden idag? När får ni svar!!! *håller tummar och tår för liten* Och för att mamma K ska må bättre och få op-tid snarast och bli kvitt dum dum dddddduuuummmm knöl
ASE - Hur ser det ut där din knöl suttit??? !!!
Ekorrfamiljen skrev 2011-02-16 11:40:15 följande:
Kavat: Skönt att det såg bra ut so far ändå.
Ase: Missade nog också att du mådde kass, men jag skumläste en hel del igår mellan varven bara. Krya på dig!!!
Tredje dagen på dagis, Vemund blir modigare och drar iväg längre från mig för varje dag. Nu ska han äta lite, sova och sen blir det bvc.
Ha det bra tjejer och så tänker jag inte säga något alls om Fröken Smålands hus.. *grön av avund*

Härligt att det går så bra för lille V, hejja hejja !!!
Hur går det med syskonvagns importplanerna? Är det PT som lockar?
Zasata är du nöjd med din ? vist blev det en Expo?
Ekorrfamiljen skrev 2011-02-16 11:55:28 följande:
Ase: Vilken fin bild på tösen!!

Värsta modellen ju.
Lexis: Du är lika gammal som min äldste son.

(Hoppas att jag inte blir farmor än på ett tag.

) Mysigt med lunch och shopping. Vill också!
farmor ekorre !!! 
Vilka mysiga kattvindar frk S !