K*B*N, pratar del 11
en jätte suddig bild på mina gener

Blir det 2 trådar då?!*inte den skarpaste kniven i lådan* Vi har ätit hemgjorda hamburgare, det är ju betydligt godare en degiga donken !!! För mig är det välldigt mkt sentimentalt m Tre kronor, det började ju gå när jag gick i mellanstadiet (???!!!) men jag erkänner att jag snabbspolar mellan varven
Ekorren - oj så mkt billigare som 4000-5 grymt ju... Visst är det en så pass ny modell att det inte finns så många på beg marknaden?! Niffe - vi måste boka datum för en parkens zoo dejt snart, när våren är kommen, typ maj??! Så kan vi ju ha picnic i det gröna??!
*blir förvirrad* vart ska jag vara och vaaart ska jag skriva??!! *tar på vita krama mig själv tröjan och går och läser Snövit för lillkorv*
*blir lugnad av ase och niffe* här är ordningen återställd. Vi är vakna till Nicke Idag är det BM time, bra för jag känner mig lite orolig (nähe?!) kan inte sätta fingret på vad det är men ska bli skönt att någon chekar upp oss lite
Frk S - kusinkalas just makes it än mer bullerbyn
hur gick kvällssemenariet ? Hur orkar du, stålkvinna !!?
Ekorren - jag minns att när T va runt året ett och ett halvt så bajsade hon i badet och sedan VÄGRADE ungen bada under ett halvårs tid.... Helt tokig va hon. Hoppas att magen klara sig !!!
Vad ska jag skriva i ansökan?! Och det verkar inte funka att söka från fåånen...